Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanarie valt van stok en doet dood?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kanarie valt van stok en doet dood?

    Hoi. ik heb gister kanarie dood gevonden met zijn ogen open heel raar.
    en vandaag zie ik kanarie elke x van zijn stok vallen en dan weer recht op zitten.
    en dan weer soms light hij op ze zij.

    eet wel gewoon.
    ziet er verder gezond uit in de veren.

    soms lijkt het ook of hij uit eindelijk sterft maar dan vliegt hij weer op.
    heel appart.

    iemand enig iedee?
    ik geef gewoon elke dag nieuw voer
    maak elke dag zit stokken schoon.
    voerbakken maak ik schoon.

    mvg. thanks

  • #2
    zo juist viel hij weer van ze stokje af en ging op ze rug liggen.
    had wat water over hem heen gegooid en vloog weer rechtop
    vind erg vaag. hij deed echt of hij weer dood wilde gaan.

    Opmerking


    • #3
      Dierenarts ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        hoi, als ik naar dierenarts was geweest zou ik geen topic posten. dierenarts lijkt mij niet nodig voor een kanarie van 15 euro wat dierenarts al 35 euro kost. lijkt het niet?
        lijkt hard maar zo is het nou eenmaal. mvg

        Opmerking


        • #5
          Als je beesten hebt moet je er ook goed voor zorgen ik vind dat je anders geen dieren moet nemen !

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Kanarie man Bekijk Bericht
            hoi, als ik naar dierenarts was geweest zou ik geen topic posten. dierenarts lijkt mij niet nodig voor een kanarie van 15 euro wat dierenarts al 35 euro kost. lijkt het niet?
            lijkt hard maar zo is het nou eenmaal. mvg
            Denk dat het voor deze piet ook al veel te laat is,als je nog meer kanaries bezit kan de man in de witte jas je misschien weer op de rails brengen.Anders gewoon door blijven modderen.

            Opmerking


            • #7
              Laat m dan maar dood gaan.

              Koop je weer een nieuwe.....
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                Niet naar de dieren arts 35? bespaard. Vogel van 15 euro dood en een nieuwe kopen van 15 euro is samen 30 euro en met zo een baas zal deze ook het lootje leggen.Blijf je toch gewoon kopen.

                Opmerking


                • #9
                  Ik zie het al voor me kind thuis is ziek ach de zorg is te duur laat maar dood gaan dan maken we wel een nieuwe (is lollig dus niet persoonlijk bedoeld maar wel de realiteit waar gaan we heen zo)
                  Last edited by koppig; 21-09-2017, 09:19.

                  Opmerking


                  • #10
                    u moet niet zo huilen als u eens een jaar of 2 op kinderboederij werkt zou u nog meer janken.
                    daar gaan ze echt niet voor 1 ziek konijn naar dierenarts. of vogel dit is gewoon normaal
                    maar omdat u niet in het dierenvak zit vind u het zielig. hetis jammer voor u maar dit gebeurt elke dag
                    helaas voor u.

                    kanarie leeft nog steeds heeft nu geen last meer. dus vind het prima.

                    onthoud 1 ding niet iedereen gaat niet naar dierenarts voor kleine dieren.
                    en dat mag. uw reactie slaat nergens op.

                    ben hier niet voor ruzie te maken.
                    of comments te ontvangen die niemand iets aan heeft.
                    reageer niet. als je het niet weet.
                    Last edited by Kanarie man; 21-09-2017, 17:12.

                    Opmerking


                    • #11
                      toch doet hij nu weer normaal! gewoon even aankijken.
                      denk toch dat hij niet helemaal 100% is maar hij eet gewoon en heeft nu al 2 dagen normaal gedaan.

                      Opmerking


                      • #12
                        uw reactie is 100% strond. waar niemand enig iets aan heeft.
                        als ik zon baasje was zoals u zegt zou ik geen kanaries houden en alleen voor handel verkopen.
                        ik heb net godverdomen grote voliere gebouwd voor ze alles erop en eraan.
                        komt u even hier mij vertellen van met zo baas zal deze lootje afleggen
                        diep trieste reactie van een diep triest figuur.

                        Opmerking


                        • #13
                          Laat het nu verder allemaal maar even doen en dan vergeten we dat even. Maar in een geval als dit is het of naar de dierenarts of het diertje afmaken. Want hij zal toch iets tekort hebben gehad, dit lijkt namelijk iets met de hersenen te maken hebben gehad. Als ze kanariezaad gemengd met voliere zaad krijgen, elke dag wat eivoer en regelmatig een stukje witlof, sla, appel of broccoli krijgen zou het goed moeten zijn. Op deze manier krijgen ze de juiste voeding. Ook is sepia en grit+ maagkiezel natuurlijk niet te vergeten.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Remco2000 Bekijk Bericht
                            Laat het nu verder allemaal maar even doen en dan vergeten we dat even. Maar in een geval als dit is het of naar de dierenarts of het diertje afmaken. Want hij zal toch iets tekort hebben gehad, dit lijkt namelijk iets met de hersenen te maken hebben gehad. Als ze kanariezaad gemengd met voliere zaad krijgen, elke dag wat eivoer en regelmatig een stukje witlof, sla, appel of broccoli krijgen zou het goed moeten zijn. Op deze manier krijgen ze de juiste voeding. Ook is sepia en grit+ maagkiezel natuurlijk niet te vergeten.
                            bedankt voor je reactie.
                            ik maak niks af als het niet aan het lijden is.
                            hij viel alleen van stokje en na paar minuten ging hij gewoon weer door met de dag.
                            ei voer heb ik inderdaad al tijdje gegeven. appel inderdaad. maagkiezel ook inderdaad gegeven. heb geloof ik niks vergeten
                            bedankt voor uw reactie heb ik meer aan dan de rest van de onnodige reacties

                            Opmerking


                            • #15
                              Misschien dat het dan iets anders was, hoe dan ook mocht het weer gebeuren zou ik toch maar naar de dierenarts gaan want voor je het weet blijkt het iets besmettelijks te zijn en leggen al je vogels het loodje en dan wordt het een wat duurder grapje dan 35 euro. Gelukkig gaat het nu wel beter en komt het hopelijk niet terug.

                              Opmerking

                              Working...
                              X