Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag mbt site

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vraag mbt site

    Ik heb zeer regelmatig bij meldingen een 1, 2 of 3 staan. Als ik erop klik dan staat er "User Awaiting Moderation". als ik erop klik dan krijg ik een inlogscherm en dan kom ik niet verder. Hij geeft ook een melding dat in unsecure inlog, wat dus niet lukt. Ik weet niet wat er aan de hand is dus daarom mijn vraag, wie weet wat dit is?

  • #2
    Hallo Hans,

    Dat komt omdat ik geprobeerd heb om je in staat te stellen de foto's weer in je topic te plaatsen / de berichten aan te passen (zoals ik je gemaild heb).
    Die meldingen zijn het aantal zijn nieuwe leden die nog toegelaten moeten worden op het forum.
    Wil je de foto's nog terugplaatsen? Dan hoor ik dat graag en zal ik proberen een andere aanpassing te doen in je account.

    Opmerking


    • #3
      Hoi Ele,

      Ik wil zeker wel mijn foto's terug plaatsen, maar moet even een goede vervanger vinden voor photobucket. Ik weet echter niet of ik ze terug kan plaatsen waar ze stonden.

      Opmerking


      • #4
        Als je de foto's plaatst in dat topic (met de berichtnummers erbij), dan zet ik ze voor je in het juiste bericht.

        Opmerking


        • #5
          Hans, mupload werkt goed en is simpel te doen.

          Probeer het maar eens.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Ik ga morgen ernaar kijken. Ik heb gezien dat mupload inderdaad eenvoudig is. Volgens mij kan ik maar zeer weinig foto's plaatsen per keer en dat schiet natuurlijk niet op. Moet ook even kijken wat ik allemaal nog heb want mijn computer heeft een crash gehad 4 weken geleden. Helaas heb ik niet van alles een backup.

            Opmerking

            Working...
            X