Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zebravinkjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zebravinkjes

    Halo zondag zijn mijn zebravinkjonge een week oud het gaat nog steeds goed ze bewegen goed de ouders doen het ook goed wanner komen ze er uit en hoelang duurd het voordat ik ze uit de kooi mag halen en mogen E dan bij elkaar in een andere kooi of krijg je dan inteeld als het twee uit een nest is

  • #2
    Als ze 1 week oud zijn, dan zal je nog een kleine 2 weken moeten wachten totdat ze het nest verlaten. Als de vogels 6 weken oud zijn kan je ze bij hun ouders weghalen en ze in een andere kooi doen. Inteelt krijg je als je een broer en een zus met elkaar zou laten paren. Je kan dan beter 1 van beide vogeltjes omruilen voor een ander vogeltje dat geen familie is.
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      Dank je wel voor de tip

      Opmerking


      • #4
        Hoi ik heb vier jonge zebravinkjes ze zijn afgelopem zondag t het nest gekomen en blijven de hele dag op stokje zitten ik zie ze nog iet uit de bakjes eten maar wel af en toe op de bodem zaatjes pikken kan ik nu het nest weg halen en schoon maken en wanner kan ik de jo ge er uithalen voor in een andere kooi alvaat bedankt

        Opmerking


        • #5
          Ze overnachten na het uitvliegen nog een dikke week in het nest. Dus dat mag nog even blijven tot je ze niet meer ziet terugkruipen. De jongen eten zelfstandig wanneer de jongste 35 a 40 dagen is. Dan vang je ze allemaal tegelijk uit en zoek je een nieuwe thuis voor hen.

          Opmerking


          • #6
            Dank je wel

            Opmerking

            Working...
            X