Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: tt kwartels (belgie)

Junior lid
    Thanks
    0

tt kwartels (belgie)

hallo
    zijn er mensen van belgie die tt kwartels kweken?
    ik zou graag kwartels willen houden in mijn volière en er dan ook tentoonstellingen mee doen, maar weet niet welke kwartels goed zijn voor tentoonstellingen.
    de volière is 1 op 7m en heb nog 3 vluchten van 1 op 2m.
    ik zou graag tips krijgen en als iemand nog een koppeltje van iets te koop heeft hoor ik het graag.
    alvast bedankt
    groetjes ferre

Senior lid
    Thanks
    50
    Ik fok zelf geen kwartels, maar de meest tentoongestelde zijn Japanse kwartels. Van een toom heb je al snel veel eieren en dan is het een kwestie van een broedmachine te hebben, geduld om te zien of er ook kwaliteit uitrolt en een grote honger om je overschot aan hanen op te eten...

Gewoon de plaatselijke tentoonstelling bezoeken, een catalogus kopen om de gegevens van een kwartelkweker te krijgen en zijn overschot kopen. Maar kwaliteit kopen is moeilijk, veelal verkopen ze die na het seizoen geslacht om zichzelf geen concurrentie aan te doen...

Ik veronderstel dat je weet van de inentverplichting voor kwartels?

Junior lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heusnoorn Bekijk Bericht
    Ik fok zelf geen kwartels, maar de meest tentoongestelde zijn Japanse kwartels. Van een toom heb je al snel veel eieren en dan is het een kwestie van een broedmachine te hebben, geduld om te zien of er ook kwaliteit uitrolt en een grote honger om je overschot aan hanen op te eten...

Gewoon de plaatselijke tentoonstelling bezoeken, een catalogus kopen om de gegevens van een kwartelkweker te krijgen en zijn overschot kopen. Maar kwaliteit kopen is moeilijk, veelal verkopen ze die na het seizoen geslacht om zichzelf geen concurrentie aan te doen...

Ik veronderstel dat je weet van de inentverplichting voor kwartels?
    ja ik weet dat de kwartels moeten ingeënt zijn voor op tentoonstellingen te gaan stond deze maand nog een artikel hier over in het boekje van de AOB.

Soortgelijke onderwerpen

1. ringkleuren Belgie
    Door Erwin in forum Kanaries
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 24-02-2012, 22:33

Forum Rechten