Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Nieuwe voliere, tips gevraagd

Lid
    Thanks
    1
    Tsja, zoveel mensen zoveel wensen

De een sluit de vogels op, de ander laat ze alles zelf uitvogelen. Het belangrijkste is dat je de vogels goed in de gaten houd. Je moet snel in kunnen grijpen als er iets mis dreigt te gaan, of ze nou binnen zitten of buiten

misschien kun je ons verblijden met wat foto’s van de voliere en het nachthok, de aanvaring hierboven was niet nodig, maar de kern snap ik wel. Wij kunnen niet helpen als we onvoldoende informatie hebben. Daarnaast zijn foto’s altijd leuk om naar te kijken

Junior lid
    Thanks
    1
    Op pagina 3 staat al een foto van hoe het nu is. Maar alleen van het buitendeel, ik zal morgen bij daglicht nog even een foto maken van het binnenhok.

Ik heb overigens alle vogels inmiddels al buiten en vervolgens weer binnen gehad, dus ze lijken het wel door te hebben inmiddels, dus dat is goed nieuws!

Dat informatie nodig is voor hulp, dat begrijp ik, het is echter voor een vraagsteller niet altijd duidelijk welke informatie benodigd is voor een goed advies, als vragensteller hoop je dan ook een beetje op een samenspel tussen antwoorders en jezelf, zo werkt het voor mij i.i.g. en daar lijkt mij niets mis mee.

Lid
    Thanks
    1
    Daar is inderdaad helemaal niks mis mee ;-)

een foto verduidelijkt een hoop, en nieuwe fotos zijn natuurlijk altijd beter haha

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Soortgelijke onderwerpen

1. Advies gevraagd nieuwe volière
    Door jarno_h in forum Buitenshuis
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 01-06-2017, 18:57
  2. tips gevraagd
    Door harm deiman in forum Europese cultuurvogels
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 29-10-2012, 09:59
  3. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 10-07-2008, 22:34