Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zal me toch eens gaan voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zal me toch eens gaan voorstellen

    [IMG]Mijn naam is iwan baas en ben ook lichtelijk besmet geraakt aan de gevederde vrienden . ik woon in assen ben 45 en getrouwd en samen hebben we twee schatten van dochters . Verder wonen hier ook nog 4 hondjes en een knaagdier en de tamme parkiet van mijn dochter . dierengekken zijn we hier altijd al geweest mijn vrouw heeft 9 jaar hondjes gefokt maar kon dit niet meer i.v.m gezondheid . daar we toch graag met dieren bezig zijn was er dus een nieuw hoofdstuk dat moest gaan beginnen en dat werden vogels . vroeger thuis hadden we ook al een voilere en daar zat ik ook wel wat tijd te vergaren . nu was het dus tijd om zelf wat op te gaan bouwen de kinderen zijn nu zelfstandig en gaan wat meer hun eigen weg . we zijn ongeveer een jaar geleden begonnen met het bouwen van onze voilere en kweekruimte . heb ook menig uurtje zitten struinen op forums om ideeen op te doen want je wilt het toch proberen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen , het begint er nu toch aardig op te gaan lijken de voilere is zo goed als klaar op wat kleine dingetjes na en we hebben gisteren de eerste kweekstelling ontvangen .. de voilere is al bewoond met wat tropische vogels , dat is ook het soort waar onze voorkeur toch naar uitgaat . de voilere wouden we inrichten als gezelschapsvoilere mat vogels die kwa gedrag goed met elkaar zouden moeten gaan . wat we in de kweekkooien gaan houden zijn we nog niet helemaal uit maar we neigen naar de astrilde soorten toe . hoop hier op het forum een boel te leren want ben kwa vogels nog best wel een groentje . probeer hier ook nog even wat fotoos bij te zetten zodat jullie een kleine indruk krijgen van hoe het hier is . dat is niet gelukt dus als iemand mij daar een beetje info over zou willen geven graag.[/IMG]Mijn naam is iwan baas en ben ook lichtelijk besmet geraakt aan de gevederde vrienden .
    ik woon in assen ben 45 en getrouwd en samen hebben we twee schatten van dochters .
    Verder wonen hier ook nog 4 hondjes en een knaagdier en de tamme parkiet van mijn dochter .
    dierengekken zijn we hier altijd al geweest mijn vrouw heeft 9 jaar hondjes gefokt maar kon dit niet meer i.v.m gezondheid .
    daar we toch graag met dieren bezig zijn was er dus een nieuw hoofdstuk dat moest gaan beginnen en dat werden vogels .
    vroeger thuis hadden we ook al een voilere en daar zat ik ook wel wat tijd te vergaren .
    nu was het dus tijd om zelf wat op te gaan bouwen de kinderen zijn nu zelfstandig en gaan wat meer hun eigen weg .
    we zijn ongeveer een jaar geleden begonnen met het bouwen van onze voilere en kweekruimte .
    heb ook menig uurtje zitten struinen op forums om ideeen op te doen want je wilt het toch proberen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen ,
    het begint er nu toch aardig op te gaan lijken de voilere is zo goed als klaar op wat kleine dingetjes na en we hebben gisteren de eerste kweekstelling ontvangen ..
    de voilere is al bewoond met wat tropische vogels , dat is ook het soort waar onze voorkeur toch naar uitgaat .
    de voilere wouden we inrichten als gezelschapsvoilere mat vogels die kwa gedrag goed met elkaar zouden moeten gaan .
    wat we in de kweekkooien gaan houden zijn we nog niet helemaal uit maar we neigen naar de astrilde soorten toe .
    hoop hier op het forum een boel te leren want ben kwa vogels nog best wel een groentje .
    probeer hier ook nog even wat fotoos bij te zetten zodat jullie een kleine indruk krijgen van hoe het hier is .
    dat is niet gelukt dus als iemand mij daar een beetje info over zou willen geven graag.

  • #2
    [QUOTE=rebel;530368]Mijn naam is iwan baas en ben ook lichtelijk besmet geraakt aan de gevederde vrienden .
    ik woon in assen ben 45 en getrouwd en samen hebben we twee schatten van dochters .
    Verder wonen hier ook nog 4 hondjes en een knaagdier en de tamme parkiet van mijn dochter .
    dierengekken zijn we hier altijd al geweest mijn vrouw heeft 9 jaar hondjes gefokt maar kon dit niet meer i.v.m gezondheid .
    daar we toch graag met dieren bezig zijn was er dus een nieuw hoofdstuk dat moest gaan beginnen en dat werden vogels .
    vroeger thuis hadden we ook al een voilere en daar zat ik ook wel wat tijd te vergaren .
    nu was het dus tijd om zelf wat op te gaan bouwen de kinderen zijn nu zelfstandig en gaan wat meer hun eigen weg .
    we zijn ongeveer een jaar geleden begonnen met het bouwen van onze voilere en kweekruimte .
    heb ook menig uurtje zitten struinen op forums om ideeen op te doen want je wilt het toch proberen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen ,
    het begint er nu toch aardig op te gaan lijken de voilere is zo goed als klaar op wat kleine dingetjes na en we hebben gisteren de eerste kweekstelling ontvangen ..
    de voilere is al bewoond met wat tropische vogels , dat is ook het soort waar onze voorkeur toch naar uitgaat .
    de voilere wouden we inrichten als gezelschapsvoilere mat vogels die kwa gedrag goed met elkaar zouden moeten gaan .
    wat we in de kweekkooien gaan houden zijn we nog niet helemaal uit maar we neigen naar de astrilde soorten toe .
    hoop hier op het forum een boel te leren want ben kwa vogels nog best wel een groentje .
    probeer hier ook nog even wat fotoos bij te zetten zodat jullie een kleine indruk krijgen van hoe het hier is
    dat is niet gelukt dus als iemand mij daar een beetje info over zou willen geven graag.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mooi bezig Iwan. Als je een foto wil plaatsen in je bericht, klik je op het (3e pictogrammetje van rechts) boven je nieuwe bericht. Ga er met je muis boven staan en dan zie je de tekst ( foto toevoegen ) wel in beeld komen. Als je dit dingetje aangeklikt hebt kan je daar de direkt link van je foto in plakken. De foto komt in beeld als je op ( Plaats Snelle Reactie ) geklikt hebt.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Welkom hier Iwan......
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        Tweede van rechts Henk!

        Opmerking


        • #5
          Welkom Iwan, ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Ik vermoed van wel.

          Groet,

          Hans

          Opmerking


          • #6
            Last edited by Henk3; 10-08-2017, 21:46.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #7
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  flic.kr/p/Xiwyg3

                  Opmerking


                  • #10
                    Beste henk,

                    ik heb al een paar dagen proberen een foto te plaatsen .
                    moet je hem eerst op een site zetten of kan hij ook rechtstreeks van je computer .
                    of is er ook nog en limiet aan de grote van de foto .

                    Opmerking


                    • #11
                      Als je via mupload doet kan het rechtstreeks.

                      Een limiet is 5 mb per foto.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #12
                        [/IMG]
                        Last edited by rebel; 12-09-2017, 17:54.

                        Opmerking


                        • #13
                          [/IMG]

                          Opmerking


                          • #14
                            [/IMG]

                            Opmerking


                            • #15
                              [/IMG]

                              Opmerking

                              Working...
                              X