Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diamantvinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • diamantvinken


  • #2
    Mijn ervaring is dat diamantvinken behoorlijk agressief kunnen zijn. Weet niet hoe groot uw voliere is als ie groot is zal het mischien wel kunnen.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Je kan altijd kijken hoe het gaat. Mijn ervaring is toch dat ze nesten en kleineren vogels behoorlijk kunne irriteren.

        Opmerking


        • #5
          Ik heb de diamantvinken ook samen met onder andere goulds en spitsstaarten. Mijn voliere is dicht beplant en heeft een oppervlak van 20m2. Dit gaat perfect, maar zowel de spitsstaarten als diamantvinken zijn wel wat agressief rond hun eigen nest. Het hangt puur af van je ruimte en het karakter van je vogels of het goed gaat of niet

          Opmerking


          • #6
            Ik heb diamantvinken spitstaarten en daarbij nog cubavinken samenzitten in een voliere van net geen 20m2 en dat gaat perfect, ik heb de spitstaarten en diamantvinken nog nooit zien vechten. Er zitten ook een hoop gouldsen bij en dat zijn engeltjes, of ze met ceressen samenkunnen weet ik niet.

            Grtjs
            Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

            Opmerking


            • #7

              Opmerking

              Working...
              X