Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vijf jaar later....terug van weggeweest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vijf jaar later....terug van weggeweest

    Hallo allemaal,
    Ik ben niet helemaal nieuw in het vogelcafe, want in 2011/2012 was ik al lid. Maar uiteindelijk in 2012 was ik door omstandigheden gestopt met mijn vogelhobby/voliere.
    Maar mijn liefde voor vogels is in die 5 jaar niet verloren gegaan. Sinds afgelopen weekend hebben we weer een voliere (manlief is er weer 1 gaan bouwen). Ik heb nu een koppeltje Bichenows en 2 Binsen mannen. Dat is al een mooie start. Ik zou heel graag nog wat Binsen popjes erbij willen. Maar ik zie ze niet echt veel aangeboden. De komende weken gaan we de vogelbeurzen nog wel af.
    Ik vond het trouwens ook heel leuk om te zien dat mijn account op dit forum nog actief was. Nu kon ik heel simpel ook online mijn hobby weer oppakken. Vogelcafe.nl is wel met zijn tijd meegegaan, de site ziet er goed uit!
    Enfin, ik ga weer genieten van mijn vogelhobby en hoop hier met jullie informatie, vragen en leuke dingen te delen.
    Groetjes Helena
    Bijgevoegde Bestanden
    Voel je vogelvrij...

  • #2
    Een hok met een groot hart, dat moet dan haast wel goed zitten.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Welkom terug.
      Niet bang met zo grote deur on de voliere dat de vogels makkelijk kunnen ontsnappen tijdens betreden voliere?

      mvg ronald

      Opmerking


      • #4
        Hai Ronald
        Dat valt reuze mee met de grootte van de deur. Bovendien gaat de deur naar links open. Als ik de voliere binnenstap dan zitten de vogels rechtsachter, als ze dan willen ontsnappen moeten ze eerst naar mij toevliegen en dan een soort scherpe bocht maken om er links uit te kunnen. Dus vooralsnog geen gevaar.
        Bij mijn vorige voliere hing ik trouwens gewoon een vliegengordijn ervoor als ik erin stapte dus dat is plan B.
        Groetjes Helena
        Voel je vogelvrij...

        Opmerking


        • #5
          leuk detail he dat hartje in het binnenhok. Kan ik ook nog een beetje gluren als ze binnenzitten.
          Voel je vogelvrij...

          Opmerking


          • #6
            Welkom!
            Mijn vogel is mij veel van waarde,maar niet mijn dierbaarste bezit op aarde.

            Opmerking


            • #7
              Wat zijn de maten van de voliere?

              mvg Ronald

              Opmerking


              • #8
                Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                uit het restant de rest van het land.

                Opmerking


                • #9
                  Hallo Fons
                  Ja plan B is inderdaad veiliger!
                  Groetjes Helena
                  Voel je vogelvrij...

                  Opmerking


                  • #10
                    welkom terug! Ziet er prachtig uit.

                    Opmerking


                    • #11
                      Welkom! Dat ziet er een mooie voliere uit!
                      Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

                      Opmerking

                      Working...
                      X