Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • even voorstellen

    Ik ben Thijmen, en heb me hier aangemeld omdat ik wil beginnen aan de vogelhobby, maar nog niet weet welke vogel, dus had ik het idee dat al die vogelhouders/kwekers hier vast wel wat leuke suggesties hebben.
    ik woon in putten, en ben 23 jaar, ik heb wel ervaring met het houden van dieren (hamsters, cavia's, konijnen, baardagamen, slangen), en een diploma dierverzorging (stelt niks voor overigens), maar niet veel ervaring met vogels. mijn ouders hebben vroeger veel met parkietensoorten gekweekt, en ik heb zelf ook wel grasparkieten gehad (toen ik 10 was).

    ik had voor de goedkeuring van mijn account wat rondgekeken, en kon eigenlijk geen plek vinden voor vogelsuggesties, dus ik doe het voorlopig hier, als iemand er een betere plek voor weet kan ik altijd nog een meer gericht topic openen.

    dus wat voor vogel ik zoek:
    een vogel die niet schreeuwt, dus geluid mag wel maar de meeste parkieten/papegaaien maken behoorlijk lawaai.
    niet te moeilijk om te houden, maar wel wat uitdaging om te kweken.
    passen in een kamervoliere van 100x76x182 cm. (ik zou hoger kunnen gaan maar niet breder of dieper.)

    Met vriendelijke groet,
    Thijmen van Kooten
    Met vriendelijke groet,
    Thijmen van Kooten

  • #2
    ik heb denk ik een betere plek gevonden om deze vragen te stellen, wat ik dus zal doen.
    Met vriendelijke groet,
    Thijmen van Kooten

    Opmerking


    • #3
      welkom hier Thijmen....
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking

      Working...
      X