Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pop of Man

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Pop of Man

    Hallo

    Ik kocht vorige week een koppeltje zebravinkjes? Nu was ik wat aan het opzoeken en blijkt dat poppen helemaal geen wangen hebben. Mijn Pop heeft licht bruine wangetjes... ????
    Ik plaats er een foto bij... Kunnen jullie me zeggen of dit een pop of een man is?

    MvgClick image for larger version

Name:	IMG_20170210_101330.jpg
Views:	1
Size:	63,1 KB
ID:	440629

  • #2
    heb zonet gebeld met de winkel, mocht het inderdaad een man zijn mag ik deze gaan wisselen.. Alvast bedankt voor jullie deskundig advies! :-)

    Opmerking


    • #3
      In mijn ogen is dit een mannetje. Echter er zijn bij sommige mutaties ook popjes met een wangtekening dacht ik. Ben geen mutatie-expert overigens. Er meldt zich vast wel een zebraliefhebber. Ik houdt het op een mannetje obv de gekleurde wangen.
      Bekijk mijn vogels op:

      http://papegaaiamadine.webnode.nl/

      Opmerking


      • #4
        De vogel zit er ook niet bepaald florissant bij als ik eerlijk ben. Een vogel draagt normaal gesproken de vleugel uiteinden op de staart en bij deze hangen ze door, tevens zit hij wat dik op de stok. Heb je al eens aan het borstbeen gevoeld, is het scherp?

        Opmerking


        • #5
          Ja is gezond hoor... Was net aangekomen waarschijnlijk wat stress vandaar de rare houding... Maar wil toch zeker zijn of het een pop of een man is... Mvg

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Kevainy Bekijk Bericht
            Ja is gezond hoor... Was net aangekomen waarschijnlijk wat stress vandaar de rare houding... Maar wil toch zeker zijn of het een pop of een man is... Mvg
            ziet er toch al wat beter uit niet ? :-)Click image for larger version

Name:	IMG_20170217_131657.jpg
Views:	1
Size:	56,4 KB
ID:	435021

            Opmerking


            • #7
              Dit is een mannetje inderdaad

              Opmerking


              • #8
                en de zebravink op de achtergrond is zo te zien een pop

                Opmerking


                • #9
                  Ziet er idd beter uit Kevainy

                  Opmerking


                  • #10
                    De vogel op de achergrond is inderdaad een pop, dus als je deze twee samen hebt gekocht heb je inderdaad een koppel.

                    Opmerking


                    • #11
                      Hoi! Bedankt voor de reacties. De pop die er achter zit heb ik gaan bijhalen... Want van kweken ging er anders niet veel in huis komen :-)

                      Opmerking

                      Working...
                      X