Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witborst zebravinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Sowieso zijn de jongen minimaal witborst. Maar het kan ook witborst gecombineerd met andere mutaties zijn, afhankelijk of de vader of de vader en moeder nog splits hebben zitten. Stel dat de vader split bruin is, dan kan je ook witborst bruin kweken.

    Opmerking


    • #17
      Oke, kan ik aan het jeugdkleed ook al zien welke kleur de jongen hebben? Of moet ik het gewoon afwachten tot ze op kleur zijn.

      Opmerking


      • #18
        Ze veranderen niet meer van kleurslag. Ze krijgen enkel nog wangvlekken, flankstrepen en dergelijke als het mannetjes zijn.

        Opmerking


        • #19
          Gaat heel goed met de jongen! Ze zijn zelfstandig en beginnen langzaam wat kleur te krijgen. Ouders zijn inmiddels al weer bezig met een tweede ronde.

          Ik wil de jongen niet zelf houden (helaas geen ruimte), dus als iemand interesse heeft even kijken of vogelmarkt.net

          Opmerking


          • #20
            Het koppel zit alweer een tijdje te broeden! Ongeveer 10 dagen geleden zaten ze op 4 eieren. Vandaag even controle gedaan, en nu lagen er 7 eieren! Ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen.

            Opmerking


            • #21
              kan een mooi nestje worden!
              parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11 Bekijk Bericht
                Het koppel zit alweer een tijdje te broeden! Ongeveer 10 dagen geleden zaten ze op 4 eieren. Vandaag even controle gedaan, en nu lagen er 7 eieren! Ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen.
                Mijn gok is: witborst zebravinken

                Opmerking


                • #23
                  Haha ja zo ver was ik ook. Doelde meer op het aantal jongen. En ja dat worden er tussen de 0 en 7, dat weet ik

                  Opmerking

                  Working...
                  X