Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Dank voor de reactie HansV. Er zitten 3 koppels in de voliere van 3mx1.25x2 met daarbij nog een nachthok van .75x1.25x2; in e vluht hangen 6 nestkastjes en in het nachthok 4; lijkt me voldoende keus en niet teveel voor deze afmetingen. De vogels zijn erg tierig dus verwacht niet dat ze een ziekte onder de leden hebben. Wat betreft muizen: ik heb de voliere rondom dus ook in de grond en het dak voorzien van muizengaas dus verwacht niet dat die een oorzaak kunnen zijn alhoewel ze natuurlijk maar en klein gaatje nodig hebben. Ik zie overigens ook geen sporen van muizen. Vandaar ook mijn vraag omdat ik het gewoonweg niet meer weet

    Opmerking


    • #32
      Vreemd dat het niet wil lukken Thee. En ja je leest hier allemaal succesverhalen, maar soms heb je gewoon een (onverklaarbaar) minder jaar. Mijn broedseizoen ging dit jaar bij alle koppels bij het 1 nest goed. Alle nestjes daarna was een puinhoop. De experts zeggen een teveel aan eiwitten. Zou kunnen..., maar ik verstrek niet meer of minder dan het jaar ervoor toen alles super ging. Echter soms moet je gewoon accepteren dat het, ondanks dat jij er alles aan denkt te hebben gedaan, het gewoon een minder jaar is.
      Bekijk mijn vogels op:

      http://papegaaiamadine.webnode.nl/

      Opmerking

      Working...
      X