Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: C.O.M . Mondial

Senior lid
    Thanks
    132

C.O.M . Mondial

Als ik zo de uitslag zie lijkt het wat de kleurkanaries betreft meer op de Zuiderlijke kampioenschappen of wel gezegd we doen voor spek en bonen mee.

Stamgast van Tuijl's Avatar
    Thanks
    43
    wat ik me dan afvraag, zijn die zuidelijke kampioenen door Zuid-Europeanen gekeurd of door Noord-Europeanen? Want het zou 'logisch' zijn dat een Zuideling een vogel uit het Zuiden kampioen maakt. Dat zijn namelijk de type vogels die ze op hun eigen shows ook keuren en dat is in hun ogen dé ideale vogel. Iaw Zuidelingen hebben een ideaal beeld in hun hoofd en dat is een type vogel uit het Zuiden, en zo zal dat ook voor de Noordelingen opgaan.

Senior lid
    Thanks
    132
    Wat hier allemaal aan de hand is weet ik ook niet, maar de term vriendjes politiek heb ik al een paar keer gehoord,en dat in deze tijd,met de fifa perikelen nog in het achterhoofd.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    299
    maar meestal hebben ze keurmeesters, die uit alle landen afkomstig zijn toch ?

De vogels uit het Noorden hebben een behoorlijke reis achter de rug gehad, misschien heeft dat wat invloed gehad doordat ze er daardoor wat minder bijzaten.

Zag dat Sytze een paar vogels had ingestuurd, mogelijk is hij ook ter plekke geweest en kan hij ons wat meer vertellen?
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    96
    Gezien het aantal inzendingen en de verhoudingen van ingezonden landen is het toch min of meer logisch dat de Zuiderlingen winnen?
    Nederland krijgt in 2018 meer een kans, dan komt de Mondial naar Zwolle

gr kees

Senior lid
    Thanks
    132
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk Bericht
    De vogels uit het Noorden hebben een behoorlijke reis achter de rug gehad, misschien heeft dat wat invloed gehad doordat ze er daardoor wat minder bijzaten.

Zag dat Sytze een paar vogels had ingestuurd, mogelijk is hij ook ter plekke geweest en kan hij ons wat meer vertellen?
    Van midden Nederland of van midden Italie naar Almeria zit niet zoveel verschil in.

Senior lid
    Thanks
    132
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
    Gezien het aantal inzendingen en de verhoudingen van ingezonden landen is het toch min of meer logisch dat de Zuiderlingen winnen?
    Nederland krijgt in 2018 meer een kans, dan komt de Mondial naar Zwolle

gr kees
    Is in 2019 Kees.In het land waar het evenement wordt gehouden heb je door meer inzendingen meer kans,maar dan zou dat voor alle groepen moeten gelden.De Kampioenen bij de kleurkanaries zijn op op deze show op 1 hand te tellen.De kampioenen kleurkanaries uit de zuiderlijke landen waren in Rosmalen paar jaar terug ook overheersend,ra ra.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
    Is in 2019 Kees.In het land waar het evenement wordt gehouden heb je door meer inzendingen meer kans,maar dan zou dat voor alle groepen moeten gelden.De Kampioenen bij de kleurkanaries zijn op op deze show op 1 hand te tellen.De kampioenen kleurkanaries uit de zuiderlijke landen waren in Rosmalen paar jaar terug ook overheersend,ra ra.
    Zijn ze dan niet gewoon de beste, omdat ze het over een langere tijd laten zien?
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Senior lid Sytze F's Avatar
    Thanks
    35
    Ik heb niks ingestuurd op de wereldshow hoor. In 2019 wil ik wel mee gaan doen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. uitslag Mondial
    Door parakeetplaza in forum Tentoonstellingen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 01-02-2016, 00:03
  2. Mondial COM Tours(Fr)
    Door Lucky in forum Tentoonstellingen
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 04-03-2011, 17:37
  3. Mondial
    Door RobK in forum Tentoonstellingen