bedankt voor alle reacties.
Hjoosten, ik zou graag eens kijken. ik zal je mijn email adres sturen.
bedankt voor alle reacties.
Hjoosten, ik zou graag eens kijken. ik zal je mijn email adres sturen.
groeten gijs
Als Engels geen probleem is: kijk eens op http://ikhom.com/ Daar kun je doorklikken naar Finch Breeder Database. Als je daar een login voor jezelf aanmaakt, net als op deze site, krijg je automatisch ook toegang tot een kweekprogramma.
Is kostenloos, maar dus wel in het Engels. Omdat het online werkt heb je geen data thuis op je PC. Dit kan dus een nadeel zijn, als de maker aan de andere kant van de wereld besluit er plots de stekker uit te trekken...
Heeft wel wat leuke extra's voor een Gouldskweker. Je kunt kiezen voor welke vogelsoort je het wil gebruiken. Als je Goulds kiest krijg je ook de mogelijkheid de kleuren van de vogels op te geven, en krijg je bij elke vogels een afbeelding van het uiterlijk.
Als je daarnaast een ouderkoppel samenstelt, kun je bij de jongen automatisch je juiste kleuren kiezen aan hand van erfelijkheidsregels en de genen van de ouders. Ik weet niet hoe dat voor andere vogels is ingericht.
hallo,
ik las net dat u een zelf geprogrameerde database hebt gemaakt om de vogels in te registreren. Zou ik dat bestand van u kunnen krijgen?
mvgr
Wim ten h
Hoopen
Hallo zou je u acces bestand willen delen
Mvg MDH