Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: computerprogramma's vogels

Senior lid hjoosten's Avatar
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
    Beste leden, ik ben op zoek naar een programma die ik kan gebruiken om mijn kweek bij te houden en dergelijke.
    ik heb kweek 2000 gehad op mijn oude laptop, maar nu ik windows 10 heb, kan ik dit niet meer gebruiken .
    ook heb ik zooeasy geprobeerd, werkt erg fijn maar ik vind het ook erg prijzig.
    heeft iemand nog andere alternatieven
    Hallo Gijs

Ik heb een zelf geprogrammeerd omgebouwd systeem (acces), mag je wel hebben als je jou mail adres geeft laat ik je wel wat voorbeelden zien dan kun je alsnog beslissen.

Stamgast forpus's Avatar
    Thanks
    77
    bedankt voor alle reacties.
    Hjoosten, ik zou graag eens kijken. ik zal je mijn email adres sturen.
    groeten gijs

Lid Thiqua's Avatar
    Thanks
    7
    Als Engels geen probleem is: kijk eens op http://ikhom.com/ Daar kun je doorklikken naar Finch Breeder Database. Als je daar een login voor jezelf aanmaakt, net als op deze site, krijg je automatisch ook toegang tot een kweekprogramma.
    Is kostenloos, maar dus wel in het Engels. Omdat het online werkt heb je geen data thuis op je PC. Dit kan dus een nadeel zijn, als de maker aan de andere kant van de wereld besluit er plots de stekker uit te trekken...
    Heeft wel wat leuke extra's voor een Gouldskweker. Je kunt kiezen voor welke vogelsoort je het wil gebruiken. Als je Goulds kiest krijg je ook de mogelijkheid de kleuren van de vogels op te geven, en krijg je bij elke vogels een afbeelding van het uiterlijk.
    Als je daarnaast een ouderkoppel samenstelt, kun je bij de jongen automatisch je juiste kleuren kiezen aan hand van erfelijkheidsregels en de genen van de ouders. Ik weet niet hoe dat voor andere vogels is ingericht.

Senior lid Antoine1's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
    Beste leden, ik ben op zoek naar een programma die ik kan gebruiken om mijn kweek bij te houden en dergelijke.
    ik heb kweek 2000 gehad op mijn oude laptop, maar nu ik windows 10 heb, kan ik dit niet meer gebruiken .
    ook heb ik zooeasy geprobeerd, werkt erg fijn maar ik vind het ook erg prijzig.
    heeft iemand nog andere alternatieven
    Ik gebruik op mijn laptop ook kweek2000 en wel op windows10.
    Ook heb ik een macOS Sierra met daarnaast ook windows10 en kweek2000 gaat daar ook op.Deze gebruik ik altijd.
    Begrijp niet waarom het niet zou gaan.

Junior lid
    Thanks
    0
    hallo,

ik las net dat u een zelf geprogrameerde database hebt gemaakt om de vogels in te registreren. Zou ik dat bestand van u kunnen krijgen?
    mvgr

Wim ten h
    Hoopen

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. koppel vogels vervangen door andere vogels
    Door niels be in forum Tropische vogels
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 12-06-2009, 18:53

Forum Rechten