Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eremetaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eremetaal

    Vorige week was er de district TT van Drenthe.Je kunt nu 1 medaille goud,zilver of brons winnen per inzender ook al zou je 10x kampioen zijn.Blijkbaar lagen er nog wat overjarige medailles in een la,een plaatje 2016 over de inscriptie van 2009 geplakt en op met de geit.Van mij mogen ze op het inschrijfformulier een regel maken dat je kunt aankruisen van wel of geen medailles.
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Wat een kneuterigheid...
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      Amigo de los Psittacidos

      Look deep into nature and you will understand everything better

      Opmerking


      • #4
        Dit is natuurlijk geen manier van handelen. Een 'boze' brief/email naar het districtbestuur zou volstaan. En anders het landelijke bestuur.

        Het is net wat Hans zegt. Je zou spontaan overwegen niet meer mee te doen

        Opmerking


        • #5
          Of betere lijm gebruiken.....
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            te schandalig voor woorden dat het zo gaat

            Opmerking


            • #7
              het verdient geen schoonheidsprijs nee....

              we kunnen echter niet in de portomonnee van de penningmeester kijken.

              met de teruglopende leden aantallen, zal het wel te maken hebben, helaas.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                Dit klopt op de internationale kleurkanarieshow in 2013 in Apeldoorn kregen de 6 kampioenen ook een overgebleven districtbondskruis van 2008/2009.Deze show zou jaarlijks plaatsvinden.Heb later er niets meer van vernomen.

                Opmerking


                • #9
                  Zou de bond mijn oude medailles van 1965 terug kopen en her circuleren?

                  gr kees

                  Opmerking


                  • #10
                    Het is niet goud wat er allemaal blinkt Kees.

                    Opmerking

                    Working...
                    X