Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zang nachtegaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zang nachtegaal

    Hallo,
    Ik ga volgend jaar kruisingen proberen kweken putter x kanarie.
    Ik twijfel nog over de zang dat ik ze zou aanleren.
    Ik vind de zang van een nachtegaal echt wondermooi, en ik vroeg mij af of het mogelijk was om hen dit te leren.
    Hopelijk weet er hier iemand een antwoord op.
    Met vriendelijke groeten Milan Mattheeuws

  • #2
    ze hebben van nature al hun eigen zang, en dat zullen ze zeker gaan zingen.

    maar als jij alleen maar de zang van een nachtegaal laat horen, gaan ze dat ook aanleren.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Ik zou ze van zodra ze zelfstandig zijn alleen in mijn garage zetten en een uur of 4 per dag die nachtegaal zang laten horen, denk je echt dat er een kans is dat ze dat leren?

      Opmerking


      • #4
        Waarom nachtegaal zang leren aan kruisingen met putters? Wil je nachtegaal zang kweek dan nachtegalen,wil je putterzang of een variante daarvan kweek dan kruisingen met putter. 'Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is' is een oud spreekwoord met veel waarheid.
        Ps:de perfecte zang aanleren vanaf de zelfstandig zijn is veel te laat. Het leerproces start reeds van in het ei.
        Last edited by miro; 14-11-2016, 21:06.

        Opmerking


        • #5
          Nachtegalen zijn veel moeilijker te kweken en te houden dan putters, daarom dat ik het wou proberen, is dat niet mogelijk denkt u?

          Opmerking


          • #6
            Wie zegt dat deze moeilijker zijn? Nachtegalen zijn sterkere vogels dan distelvinken.Heb je al putters gekweekt?
            Alles kun je kweken met geduld en doorzetting+ als nachtegalen niet kweken zingt de man ook.

            Opmerking


            • #7
              De russische zang van een kanarie is ook heel mooi!
              Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
              Vergeet niet te kijken op mijn site!
              http://birdbreeder.simpsite.nl/

              Opmerking


              • #8
                Ja inderdaad die is ook heel mooi, maar zou het mogelijk zijn om hem nachtegaal zang te leren?

                Opmerking


                • #9
                  Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

                  De zang beinvloeden kan wel. Vind je de Nachtegaal zang mooi ga je dan richten op een Nachtegaal.

                  gr kees

                  Opmerking


                  • #10
                    neem een waterslagermannetje, deze heeft al veel elementen van het nachtegaallied in zijn zang.

                    Opmerking

                    Working...
                    X