Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rustig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Zelf gebruik ik Facebook ook voor snelle reacties werkt dat goed.
    Hier zoek ik mij wezenloos, welke topic ik moet volgen.
    Facebook is lastig informatie terug zoeken, daar is een forum weer beter in.
    Groeten, Ben

    Opmerking


    • #17
      (Mijn voorkeur zou absoluut uitgaan naar een donkere achtergrond in combinatie met een lichte letter kleur, hetgeen op andere door mij bezochte forums zeer goed bevalt)
      zo iets als dit,



      In de loop der tijd heb ik er menig keer over geschreven, maar de liefhebberij begint dus al aardig 'minder transparant' te worden.
      En dit speelt dan weer in de kaart van de tegenstanders die dit zullen aangrijpen als zie men heeft wel het een en ander te verbergen.

      En laat ons ook eens eerlijk zijn, hoeveel 'serieuze' topics zijn er hier nog lopende, veel onnozele verhaaltjes die kant nog wal raken, beweringen van horen zeggen, gebruik van medicatie, enz... Dit zal ook wel een reden hebben dat er minder bezoekers/posters zijn.
      Wat voor u niet meer serieus is kan voor een beginner super informatie zijn.
      Voor mij is/was een reden om minder te bezoeken te posten dat veel mensen/posters zeer respectloos op elkaar reageerde.


      Zelf gebruik ik Facebook ook voor snelle reacties werkt dat goed.
      Hier zoek ik mij wezenloos, welke topic ik moet volgen.
      Facebook is lastig informatie terug zoeken, daar is een forum weer beter in.
      hier is snel reageren ook mogelijk toch?

      En het klopt dat op een algemeen forum het volgen van berichten misschien wat lastig is, maar op facebook met je vaak van de ene facebookpagina naar de andere facebookpagina en das ook niet alles.
      Henk Dijkkamp

      Ik weet niet alles maar doe mijn best.

      Opmerking


      • #18
        Ha,

        Foto's plaatsen op fora is een fluitje van een cent.
        Ik ben ook een tijdje weg geweest en heb ook andere fora.
        Mijn kaasmaak forum is heel gezellig en je krijgt leuk antwoord
        zelfs bij domme vragen.



        En dan natuurlijk het Elite Dangerous Forum dat is helemaal niet bij te houden zo druk



        Als ik iets wil weten over een bepaalde vogel ben ik sneller met een site zoals
        allevogels.nl of Vogelweetjes.nl
        Dan weet je meestal wel genoeg en ik beschouw het als betrouwbaar.

        Owja, een vogelfoto:

        Dit is een nest kanaries van dit voorjaar, kanaries maken zelf nesten in een struik bij mij



        DoegDree

        Opmerking


        • #19
          Ik denk dat ik ook aardig naar Facebook verschoven ben. er zitten daar leuke groepen tussen en het voordeel is dat in die facebook groepen ook internationale mensen tussen zitten.

          Al moet ik wel zeggen dat ik denk dat een forum altijd zou moeten blijven. Ik zie in die facebook groepen eigenlijk standaard dat er een interessant topic is en dat zo'n topic na 2 dagen al weer weggezakt is. het is ook weer vaak erg lastig om die terug te vinden. hier op zo'n forum is dat toch iets makkelijker en dat vind ik zeker een pluspunt van een forum zoals deze, Topics blijven interessant om te volgen en zijn goed terug te vinden.

          De foto's, daar ben ik het met Kees eens, zijn wel een dingetje. als dat vergelijkbaar zou zijn met facebook zou ik hier ook meer foto's plaatsen.

          Opmerking


          • #20
            Ach ik blijf vrolijk posten op dit forum...

            Stiekem worden de updates wel gelezen.
            Bekijk mijn vogels op:

            http://papegaaiamadine.webnode.nl/

            Opmerking


            • #21
              Goede instelling Hans.Vaak worden dingen gemist als ze er niet meer zijn.

              Opmerking


              • #22
                ik blijf ook hier mijn best doen......

                facebook heb ik niet, dus...
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #23
                  Verschuiving.

                  Ik zie op Facebook dagelijks meermalen namen voorbij komen van mensen die een aantal jaren geleden met regelmaat op dit forum hun foto's, meningen en ervaringen deelden. Onze koppen dus niet in het zand steken. Er is wat mis met het forum.

                  Verder is Facebook een goede manier van communicatie met vrienden en bekenden.Mijn oudste zoon zit op de woelige baren op een grote zeesleper. de beste manier om contact met hem te hebben is.......Facebook. Zo ook met een grote groep oud collega's van meer dan 40 jaar geleden toen ik nog in Nederland woonde en werkte. Vaak makkelijker om met hen te communiceren dan via een e mail.

                  gr kees

                  Opmerking


                  • #24
                    Ik ben zeeman zonder facebook, communicatie met thuis gaat meestal via whatsapp of bellen.

                    Dree

                    Opmerking


                    • #25
                      WhatsApp is van wat ik ervan begrijp zo'n beetje hetzelfde als Facetime (Facebook) Dree.

                      Maar zoals de PTT in vroegee jaren al adverteerde: Bellen is sneller.

                      gr kees

                      Opmerking


                      • #26
                        WhatsApp is zeg maar hetzelfde als Smsen.

                        Facetime is hetzelfde als Skypen.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Groeten Michael

                        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                        Opmerking


                        • #27
                          Populier heeft gelijk alleen het voordeel van WhatsApp over SMS is dat je er ook foto's mee kan sturen
                          en ook met elkaar kan praten, gewoon bellen dus maar dan over het internet en er zit ook een Skype optie
                          aan te komen (videobellen)

                          Dree

                          Opmerking


                          • #28
                            Maar ik heb niet eens een mobieltje! (ook geen vaste lijn trouwens, alles moet via moeders)

                            gr kees

                            Opmerking


                            • #29
                              Als ik op zee zit moet ik met mijn moeder bellen want ze wil weten hoe het gaat
                              En ik app met mijn zus omdat ik wil weten hoe het met mijn vogels gaat, zij appt me daar ook foto's van

                              Ga een krantewijk doen dan kun je een telefoon kopen of zit al je geld in computerspellen zoals bij mij :O

                              DoegDree

                              Opmerking


                              • #30
                                Dree, ik weet uit eigen ervaring dat het leven gewoon lekker door gaat zonder mobieltje, internet, radio and tv. Al heel wat jaartjes dit ervaren in the Outback.
                                Ook dit jaar weer niets vernomen van Euro 2016, de Tour de France of de Olympische spelen. Ook na thuiskomst niets proberen te achterhalen.

                                Ik ben in de bevoorrechte positie beland dat ik al heel vroeg in het leven kon stoppen met werk. Dat vier letter woord staat dus niet meer in mijn vocabulaire.

                                Van moeders thuis en zoonlief op de woelige baren weet ik alles. Die moeders hebben het liefst dat de kinderen maar aan hun schort blijven hangen. Vaders daaraantegen niet! Trouwens genoeg hobbies om mijn geld aan te verspanderen.

                                cheers, Kees.

                                Opmerking

                                Working...
                                X