Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkopen via forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Yoran Bekijk Bericht
    Eigenlijk nu ik het net zie, Remco zijn jouw blauwfazantjes natuurbroed?
    Ja, heb helaas nog geen echt succes gehad. De 2 jongen die er kwamen hebben het niet gered was pas eind september dat ze uitkwamen. Was mooi verstopt in het groen. Ze werden wel gevoerd maar ze groeiden niet geweldig goed. Misschien mijn gebrek aan ervaring met deze soort( heb ze ook sinds begin dit jaar) en was voor dit koppel 1e nest, natuurlijk waren er ook al erg koude nachten dus ook niet echt gunstig. Ze hebben hierna nog nesten gebouwd maar die heb ik weggehaald omdat het natuurlijk al oktober is.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
      Nulletje vergeten!

      Maak daar maar 2000 posten minimaal plaatsen van en Vogelmarktplaats the ether uit. Krijgen we mischien weer wat leven op dit forum. NOT!

      gr kees
      [COLOR="#0000FF"]
      Daar gaat de partij voor dieren, PVV wel voor zorgen Kees.
      Als het aan hen ligt worden zelfs een hond en een kat verboden om te houden.[/COLOR]

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
        dit forum is opgezet, door de NBvV.

        die hebben ook vogelmarktplaats opgezet.

        en toen hebben we afgesproken, daar de vogels te verhandelen.

        maar als jij hier meedeelt dat je op zoek ben naar een bepaald soort vogels, nix mis mee.

        of terloops laat vallen dat je wat te koop hebt.....

        kan je altijd iemand benaderen via de mail.
        ik kan mij toch nog heel goed heugen dat er in het begin duidelijk vermeld werd dat forum was opgezet door liefhebber en dat het niets met de bond te maken had.

        maar goed los daarvan zoals al aangegeven er zijn genoeg mogelijkheden om de vogels te verkopen daarvoor hoeft een forum niet vervuild te worden.
        Henk Dijkkamp

        Ik weet niet alles maar doe mijn best.

        Opmerking


        • #19
          Hoezo zou het forum erdoor vervuild worden? Als hobbyist vind ik het prachtig om mijn eigen kweek vogels te volgen nadat ze weg gaan naar een ander adres. Dit is een mogelijkheid waardoor dat kan! En natuurlijk kun je wel tegen zijn, geen probleem! Maar ik zeg niet dat jij je vogels hier perse moet verkopen, maar voor de mensen die hier baat aan hebben is het toch een optie? Het is echt niet mijn bedoeling om dit forum te verpesten door dit en mensen iets te verplichten, maar het aantrekkelijker maken van een forum is natuurlijk leuk!
          Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
          Vergeet niet te kijken op mijn site!
          http://birdbreeder.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #20
            ik vind vogelmarktnet en marktplaats, wel goed voldoen.

            persoonlijk voor mij, hoeft er niets te veranderen.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #21
              Ik ben het met Ton eens.

              Opmerking


              • #22
                Als hobbyist vind ik het prachtig om mijn eigen kweek vogels te volgen nadat ze weg gaan naar een ander adres.
                Die mogelijkheid is nu ook aanwezig als de koper maar lid is van het forum.

                maar het aantrekkelijker maken van een forum is natuurlijk leuk!
                Dat onderschrijf ik ook maar ik denk dat het zeer storend is als er tussen de gewone berichten ook veel verkoop berichten komen te staan.
                Henk Dijkkamp

                Ik weet niet alles maar doe mijn best.

                Opmerking


                • #23
                  Daarom is het ook de bedoeling dat er een apart kopje voor komt waar mensen kunnen kijken als ze iets zoeken, zodat het niet opeens heel onoverzichtelijk en storend er tussen staat.
                  Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                  Vergeet niet te kijken op mijn site!
                  http://birdbreeder.simpsite.nl/

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder Bekijk Bericht
                    Daarom is het ook de bedoeling dat er een apart kopje voor komt waar mensen kunnen kijken als ze iets zoeken, zodat het niet opeens heel onoverzichtelijk en storend er tussen staat.
                    oke duidelijk, maar dat kopje is er al kijk even boven in beeld staan diverse kopjes,

                    NBvV.nl | VogelMarkt.net | AfdelingsNieuws.nl | VogelKrant.nl | VogelBlad.nl | VogelCafe.nl | NBvV VogelIndex

                    en dan de tweede.
                    Henk Dijkkamp

                    Ik weet niet alles maar doe mijn best.

                    Opmerking

                    Working...
                    X