Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schachtmijt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Schachtmijt


  • #2
    Van de 42 mensen die dit topic hebben bekeken heeft niemand ervaring met die spray?

    Opmerking


    • #3
      Toch genoeg op het internet te vinden?



      gr kees

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door tamaralover Bekijk Bericht
        Van de 42 mensen die dit topic hebben bekeken heeft niemand ervaring met die spray?
        Die werking van die spray weet ik niet,probeer is parasita,druppel wat op een schoteltje trek zo,n plastic handschoen(contact met huid vermijden)aan en maak wijsvinger en duim wat nat met dit spul en dit licht over de slagpennen en staart/stuit wrijven.

        Jan.

        Opmerking


        • #5
          gewoon paar duppels azijn in het badwater en baai baai schachtluisjes


          MVG Frank

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door frank4 Bekijk Bericht
            gewoon paar duppels azijn in het badwater en baai baai schachtluisjes


            MVG Frank
            Hoi Frank,

            Misschien helpt het bij u,bij mij helpt het niet,als mijn duiven in bad gaan worden ze niet door en door nat. Parasita(ivermectine) helpt trouwens ook maar tijdelijk,ligt er ook aan wat voor weer het is.Azijn werd "vroeger" tegen hoofdluis gebruikt maar dat is volgens mij allang achterhaald.
            Jan.

            Opmerking


            • #7
              tja hier gaat het vaker in het badwater dan weten die luisjes hier nog niet dat azijn achterhaald is
              en natuurlijk alles werkt tijdelijk zeker als ze weer met andere vogels of duiven in aanraking komen als het met 1 keer behandelen definitief weg zou zijn
              man dan had je een goudmijn

              Ik behandel alsof ik er heb ook al zijn er geen als ik ga wachten tot ik ze zie tja dan



              Mvg Frank

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door frank4 Bekijk Bericht
                tja hier gaat het vaker in het badwater dan weten die luisjes hier nog niet dat azijn achterhaald is
                en natuurlijk alles werkt tijdelijk zeker als ze weer met andere vogels of duiven in aanraking komen als het met 1 keer behandelen definitief weg zou zijn
                man dan had je een goudmijn

                Ik behandel alsof ik er heb ook al zijn er geen als ik ga wachten tot ik ze zie tja dan



                Mvg Frank
                Met parasita weet ik zeker dat ze een tijdje luis vrij zijn,bij azijn zet ik vraagtekens.Het is niet zo leuk dat op de keurkaart op een TT vermeldt wordt,"duif heeft mede bewoners".

                Opmerking

                Working...
                X