Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelmarkt TT Hal Assen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogelmarkt TT Hal Assen.

    Op zaterdag 22 oktober is het weer zover,grote vogelmarkt in de TT hal te Assen een markt voor liefhebbers door liefhebbers.Misschien weer mysteriegast aanwezig.Voor sfeerimpressie zei site "Vogelweelde" Meppel e.o.onder vogelmarkt video 2016.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
    Op zaterdag 22 oktober is het weer zover,grote vogelmarkt in de TT hal te Assen een markt voor liefhebbers door liefhebbers.Misschien weer mysteriegast aanwezig.Voor sfeerimpressie zei site "Vogelweelde" Meppel e.o.onder vogelmarkt video 2016.
    Aanstaande zaterdag is het zover,vogelmarkt TT hal Assen,veel verenigingen zijn met een stand aanwezig.

    Opmerking


    • #3
      Vogelmarkt TT hal Assen.

      Kom gerust.
      Bijgevoegde Bestanden

      Opmerking


      • #4
        Ik woon een beetje uit de buurt Jan, maar stuur wel een delegatie.
        Ik hoor weel hoe het verlopen is. Veel success

        gr kees

        Opmerking


        • #5
          Da,s ook prima Kees.Ik weet dat je "ver" weg woont,maar dat je interesse toont vindt ik leuk.

          Gr Jan.

          Opmerking


          • #6
            Ben geweest weinig vraag naar kanaries en om ons heen stonden veel parkieten ook weinig verkocht, heb
            het idee dat het qua publiek minder is dan vorige keren?

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door graaf277 Bekijk Bericht
              Ben geweest weinig vraag naar kanaries en om ons heen stonden veel parkieten ook weinig verkocht, heb
              het idee dat het qua publiek minder is dan vorige keren?
              Volgens de organisatie was het(aantal kaartjes)niet minder dan de vorige markten.Er was inderdaad weinig handel behalve tropen,maar wat wil je als een maand terug door onze grote"broer" met 2 hallen de room er af is gehaald.Het was even goed een gemoedelijke markt waar je de aangeboden waar rustig kon bekijken.Het is niet voor niets een markt voor liefhebbers door liefhebbers.

              Opmerking


              • #8
                en het seizoen loopt op zijn eind he.....

                ik denk dat als je deze beurs in mei houd, het heel anders is.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                  en het seizoen loopt op zijn eind he.....

                  ik denk dat als je deze beurs in mei houd, het heel anders is.
                  Denk dat dan velen aan het kweken zijn Ton.

                  Opmerking


                  • #10
                    11 maart 2017 weer vogelmarkt in de TT hal in Assen.

                    Opmerking


                    • #11
                      Zaterdag is het weer zover vogelmarkt in de TT hal te Assen door liefhebbers voor liefhebbers.

                      Opmerking


                      • #12
                        ik ben er vandaag ook geweest en ik heb er een mooie mayor putter pop weggehaald en een elegant parkiet mee genomen voor iemand

                        Last edited by bermke; 11-03-2017, 18:57.
                        Europese Cultuurvogels

                        Opmerking


                        • #13
                          Kan wel zeggen dat het volgens de organisatie weer een gemoedelijke en gezellige markt was.Persoonlijk nog een leuke ontmoeting gehad met een lid van dit forum.

                          Opmerking


                          • #14
                            Mooie overzichtelijke markt

                            Maar voor mij persoonlijk ook een markt om collega kwekers die je heel soms ziet weer ff te spreken
                            Omdat er toch veel Friezen , groningers en drenten komen

                            Van het forum weet ik niet of ik ze heb gesproken want ik heb veel mensen gesproken en dan zegt niemand dat ze op het forum actief zijn
                            Europese Cultuurvogels

                            Opmerking


                            • #15
                              Zaterdag weer grote internationale vogelmarkt "Vogelweelde" in de TT hal locatie De Haar 11 te Assen. Een markt voor liefhebbers door liefhebbers.

                              Opmerking

                              Working...
                              X