Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nestmateriaal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nestmateriaal?


  • #2
    Last edited by Heusnoorn; 07-09-2016, 16:49. Reden: tikfout

    Opmerking


    • #3
      Soit, iedereen heeft recht op goede raad:

      Nestkasten voor parkieten vul je met een 5cm houtkrullen zoals ze voor hamsterkooien gebruiken of met houtmolm van bomen (snippers). In elk geval geen puur zaagsel, dat maakt te fijn stof voor de ogen en de longen.
      Last edited by Heusnoorn; 07-09-2016, 16:47.

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

          Opmerking


          • #6
            Nee, nog geen jongen gehad.

            Opmerking


            • #7
              pyrrhura's met jongen veranderen totaal van gedrag en kunnen heel aggressief worden. Ik heb een koppel dat zelfs mij aanvalt in de voli!
              parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door parakeetplaza Bekijk Bericht
                pyrrhura's met jongen veranderen totaal van gedrag en kunnen heel aggressief worden. Ik heb een koppel dat zelfs mij aanvalt in de voli!
                Ik zal het goed in de gaten houden. Begint dat al bij het leggen van het eerste ei?

                Opmerking


                • #9
                  als ze broeds worden (nog voor het eerste ei) kan het al beginnen, maar 99% kans als er jongen zijn. Bijten elkaar de kop(letterlijk) af!
                  parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

                  Opmerking


                  • #10
                    verkopers vertellen soms wel eens dingen die men wil horen.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                      verkopers vertellen soms wel eens dingen die men wil horen.

                      Opmerking


                      • #12
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik ben al druk bezig, heb panelen gekocht en al passend gemaakt. De vlucht wordt ca 2x zo groot met de mogelijkheid om er 2 vluchten van te maken indien de koppels agressief gedrag gaan vertonen.

                          Opmerking


                          • #14
                            Hardleers man. Pyrrhura's leven soms in kolonie. Correct. Maar in de kweek en juist er voor bijten ze elkaar kapot als ze tesamen zitten! Je verkoper is een kletser van jewelste! Mocht je een vlucht hebben van 15 x 10 m dan nog vrees ik ervoor dat ze elkaar niet zouden aanvallen. Je hebt er nog geen jongen van gehad en zolang je deze domme dingen doet zal je nooit een jong op stok krijgen! Luister toch even naar de vorige adviezen!
                            Last edited by Fillie; 21-01-2017, 10:22. Reden: Spelling

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Fillie Bekijk Bericht
                              Hardleers man. Pyrrhura's leven soms in kolonie. Correct. Maar in de kweek en juist er voor bijten ze elkaar kapot als ze tesamen zitten! Je verkoper is een kletser van jewelste! Mocht je een vlucht hebben van 15 x 10 m dan nog vrees ik ervoor dat ze elkaar niet zouden aanvallen. Je hebt er nog geen jongen van gehad en zolang je deze domme dingen doet zal je nooit een jong op stok krijgen! Luister toch even naar de vorige adviezen!
                              Je bent wel erg laat met je (negatieve) reactie! Zoals je hebt kunnen lezen heb ik de adviezen allang ter harte genomen en mijn voliere aangepast.

                              Opmerking

                              Working...
                              X