Mededeling

Collapse
No announcement yet.

japanse nachtegaal pop met afwijkende kleur poten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • japanse nachtegaal pop met afwijkende kleur poten

    Ik kweek al jaren japanse nachtegalen en alle vogels hebben min of meer dezelfde kleur poten ,maar nu heb ik een jonge pop van 2 maanden oud, die hele heldere lichtbruine bijna blinkende poten heeft itt alle andere gekweekte jongen, die min of meer donkere poten hebben, net als beide oudervogels.

    iemand die hierover wat meer kan vertellen?

    bvd

    Bobbie

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door bobbie Bekijk Bericht
    Ik kweek al jaren japanse nachtegalen en alle vogels hebben min of meer dezelfde kleur poten ,maar nu heb ik een jonge pop van 2 maanden oud, die hele heldere lichtbruine bijna blinkende poten heeft itt alle andere gekweekte jongen, die min of meer donkere poten hebben, net als beide oudervogels.

    iemand die hierover wat meer kan vertellen?

    bvd

    Bobbie
    De kleur van de pootjes laat zich misschien nog wel het beste omschrijven als "'goudkleurig""

    Opmerking


    • #3
      heb je een foto toevallig ?

      ik heb dit seizoen wat jongen gekweekt, maar de poot kleur was niet opvallend.

      zou graag het verschil zien.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        nee Ton, heb helaas geen foto, zal eens kijken hoe de kleur van de pootjes over een paar maanden is, misschien trekt het wel bij, maar het is wel heel apart moet ik zeggen

        Opmerking

        Working...
        X