Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe groep

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuwe groep

    Is het mogelijk om op vogelcafe een nieuwe groep ( of hoe je het ook noemt ) aan te maken,ik denk dat " Gouldamadines "of" Prachtvinken " een goede uitbreiding zou zijn.
    Last edited by H@ns; 05-08-2016, 20:47.
    Groeten van Hans

  • #2
    103 keer bekeken en niemand een mening?
    Groeten van Hans

    Opmerking


    • #3
      kan wat mij betreft prima onder de huidige rubriek tropische vogels.
      Amigo de los Psittacidos

      Look deep into nature and you will understand everything better

      Opmerking


      • #4
        mijn idee ook.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Het maakt mij ook niet uit.
          Er kan altijd een splitsing komen in Australische en Afrikaanse tropen.
          Groeten, Ben

          Opmerking


          • #6
            Groeten van Hans

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ben86 Bekijk Bericht
              Het maakt mij ook niet uit.
              Er kan altijd een splitsing komen in Australische en Afrikaanse tropen.
              dat lijkt mij dan handiger.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                Tja, goulds zijn natuurlijk hele aparte en afwijkende vogels.
                Maar gezien de activiteit hier zul je dan wel vergelijkbaar met de lories worden.
                Teveel opsplitsen heeft geen zin denk ik.
                Groeten, Ben

                Opmerking


                • #9
                  [COLOR="#0000FF"]Wat dacht je van www.gouldamadine.com

                  Er is ook nog een forum daar.[/COLOR]

                  Opmerking


                  • #10
                    Zijn Zebravinken dat wel dan?
                    Groeten van Hans

                    Opmerking


                    • #11

                      [COLOR="#0000FF"]
                      Ja hoor.[/COLOR]

                      Opmerking


                      • #12
                        Ik ben wel ontzettend benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt over
                        Zebravinken en goulds wat niet onder de huidige groepen kan vallen.
                        Groeten, Ben

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ben86 Bekijk Bericht
                          Ik ben wel ontzettend benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt over
                          Zebravinken en goulds wat niet onder de huidige groepen kan vallen.
                          [COLOR="#0000FF"]Het kan je natuurlijk gemakkelijk verbazen Ben , maar met levende wezens blijf je jezelf een leven lang verbazen en van nieuwe inzichten voorzien.
                          Denken dat je iets weet of zelfs zeker denkt te weten zal je elke keer weer op 0 brengen.

                          Om die reden zal het een onuitputtelijke bron blijven.
                          Het feit dat wat wij denken absoluut niet hoeft te stroken met wat dieren en in ons geval vogels er over denken twee werelden zijn kan je voortdurend doen bijschaven aan je deken.

                          Dit naast alles wat er aan randgebeuren plaats vindt in onze geliefde hobby.
                          Ik ben dan ook van mening dat er genoeg topics te vullen zijn om de kennis wat te verbreden zowel op gebied van goulds en op dat van zebravinken. [/COLOR]

                          Opmerking


                          • #14
                            Eduard,

                            Het gaat erom wat het hier op dit forum toevoegt.
                            Zelf denk ik dat als je niet verder kijkt als 1 soort je je blind staart.
                            Het is volgens mij beter om te kijken en te leren van hoe dat bij vergelijkbare soorten gaat.
                            Daarom vind ik het voor dit forum niet veel toevoegen om voor elk soort een aparte groep te maken.
                            En helemaal als ik kijk naar de activiteit op dit forum over die onderwerpen.
                            Als een bepaalde vogelsoort een groep overheerst snap ik de vraag.
                            Jouw antwoord is zoek een ander forum op. Dat is natuurlijk geen antwoord op de gestelde topic vraag.
                            Groeten, Ben

                            Opmerking


                            • #15
                              [COLOR="#0000FF"]Verbreden van kennis kan op vele manieren Ben.

                              Verdiepen van kennis kan ook al op vele manieren.
                              Dat is volgens mij de waarde van de diverse fora.

                              Om nog maar iets aan te geven wat zou kunnen op dit forum.
                              Iemand wenst wat gedachten te ventileren.
                              Een ander haakt er op in en zie daar een discussie is geboren om tot ongekende hoogte uit te groeien.

                              Dat er dan zijn die onmiddellijk de bewakers van een draadje denken te moeten zijn is hen vergeven ,maar wel dodelijk voor alle spontane gestarte discussie of uitwisseling van gedachten.

                              Je kan toch ook de kans geven aan het onderhavige lid om een topic te lopen met zijn vragen en antwoorden op een hoopje.
                              Kunnen we allen kijken waartoe dit kan leiden.
                              Kunnen we ook allen met daden trachtten bij te dragen.
                              Zal zo maar iets moois kunnen zijn, denk ik ervan.

                              [/COLOR]

                              Opmerking

                              Working...
                              X