Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sterfte onder kanaries

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Sterfte onder kanaries

    Click image for larger version

Name:	BILD0338.jpg
Views:	1
Size:	59,3 KB
ID:	440571Click image for larger version

Name:	BILD0340.jpg
Views:	1
Size:	56,8 KB
ID:	440572

  • #2
    google eens op kanariepokken

    Opmerking


    • #3
      Ik ben onlangs bij het Adviescentrum voor vogels in Meppel langs geweest met de zieke vogels. Daar ben ik op een uitstekende manier geholpen door dierenarts Jan Hooimeijer. Hij kwam door onderzoek m.b.v. microscoop erachter dat mijn kanaries een ziekmakende bacterie bij zich droegen.Daarvoor heb ik medicatie toegestuurd gekregen. Ook wist hij mij ervan te overtuigen dat door het geven van echt goed vogelvoer de vogels veel weerbaarder tegen ziektes zouden zijn. Inmiddels gaat het weer helemaal goed met mijn gevleugelde vrienden.

      Opmerking


      • #4
        Weet je ook welke bacterie ze bij zich droegen? en welk medicijn je er voor hebt gekregen?

        Opmerking


        • #5
          fijn dat je naar de dierenarts bent gegaan, en dat ze het weer goed doen.

          het zal je wat hebben gekost, maar hobby`s kosten geld.

          plus dat je er een goed gevoel bij hebt.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
            Weet je ook welke bacterie ze bij zich droegen? en welk medicijn je er voor hebt gekregen?
            Ben ook benieuwd.

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door janm57 Bekijk Bericht
                Ik ben onlangs bij het Adviescentrum voor vogels in Meppel langs geweest met de zieke vogels. Daar ben ik op een uitstekende manier geholpen door dierenarts Jan Hooimeijer. Hij kwam door onderzoek m.b.v. microscoop erachter dat mijn kanaries een ziekmakende bacterie bij zich droegen.Daarvoor heb ik medicatie toegestuurd gekregen. Ook wist hij mij ervan te overtuigen dat door het geven van echt goed vogelvoer de vogels veel weerbaarder tegen ziektes zouden zijn. Inmiddels gaat het weer helemaal goed met mijn gevleugelde vrienden.
                Dacht dat Hooimeijer sinds december 2013 geen vogels meer behandelde.

                Opmerking


                • #9
                  Kwamen die ontstoken tenen door trichimonase(geel)?

                  Opmerking


                  • #10
                    ik vind dat het eerder om Stafylococcus aureus gaat, een huidaandoening
                    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

                    Opmerking

                    Working...
                    X