Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jongen aangevallen door Pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Jongen aangevallen door Pop

    Eind mei 2016

    Ik check mijn voliere en zie een grijs-bont jong met bebloede neusdop op de grond zitten , na controle leek het alsof er bloed in de luchtwegen zat . Het klonk ook zo , dus pietje binnen gezet , meteen viel ook den euro dat ik beter in de nestkast kijk waar het jong vandaan komt . Ik weet welk jong in welk nest hoort . Toen ik de blok opende brak mijn hart .
    Een ong zag er uit alsof het bont en blauw geslagen was , 1 ander had een kap op het hoofd , 2 kleinere die net in de pluimen zaten hadden niks en 1 jong zn bek was afgescheurd .
    Niet getwijfeld en ze allemaal in huis genomen en in een kooi gezet , ook alles in 1 kooi wegens warm houden . Ik had de week ervoor nog een jong even moeten binnen halen en had al pap in huis, dus dit was geen probleem.

    Jong met blauw oog


    jong met gescheurde bek


    de 2 minst gehavende met de 2 jongste



    de eerste nachten


    blijkbaar kan ik maar 4 foto's per keer plaatsen dus vervolg komt eraan

  • #2
    de jongste Junior genaamd


    Yacko (is inmiddels overleden , beestje had een speciaal karakter , at goed , maar beetje teveel ,ik denk kropverlamming )


    De kleinste begon al gauw zaadjes te eten en Yacko wou er geen eten , terwijl het wel ouder was dan junior


    zelfs gezin hielp met eten geven ,hieronder yacko die door mijn zoon eten krijgt

    Opmerking


    • #3
      Toen had ik een babysit nodig ,ik moest een hele dag weg en geen mogelijkheid om eten te geven . Dus buurvrouw opgetrommeld om eten te komen geven.


      Ondertussen zijn de 2 oudste al naar een nieuw tehuis , 1 tje jammer genoeg gestorven en nog 3 in huis , En wat met het jong met de gescheurde bek?
      Wel de eerste dagen hebben we getwijfeld om het af te maken . Maar ik dacht ... wie niet waagt niet wint ... Dagelijks zn papje 3x , want wil het stimuleren om zaadjes op te nemen. Het eet goed , en kent zn naam ook goed . Emoe



      er komt al iets terug , dus hopelijk helemaal

      Opmerking

      Working...
      X