Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogelgriep jun 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Wanneer een christen spreekt over "onze zonden" dan zou hij kunnen bedoelen dat dit reeds bij Adam en Eva is mis gegaan met als gevolg de zogenaamde "zondeval". "Zonde" zou dus gezien kunnen worden als menselijk falen (vanuit het idee dat mensen bij de schepping de mogelijkheid hebben gekregen om zelf keuzes te maken).
    Het is maar net van welke richting de trein komt (kennis, beleving en zienswijzen van/in het christelijk geloof).

    En eerlijk gezegd denk ik dat wij als mensdom om diverse redenen al een hele hoop naar de knoppen hebben geholpen op deze wereld.
    Last edited by ele; 24-12-2016, 18:26.

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht
      Wanneer een christen spreekt over "onze zonden" dan zou hij kunnen bedoelen dat dit reeds bij Adam en Eva is mis gegaan met als gevolg de zogenaamde "zondeval". "Zonde" zou dus gezien kunnen worden als menselijk falen (vanuit het idee dat mensen bij de schepping de mogelijkheid hebben gekregen om zelf keuzes te maken).
      Het is maar net van welke richting de trein komt (kennis, beleving en zienswijzen van/in het christelijk geloof).

      En eerlijk gezegd denk ik dat wij als mensdom om diverse redenen al een hele hoop naar de knoppen hebben geholpen op deze wereld.
      [COLOR="#0000FF"]
      Hier zouden woorden als wraak en vergeving mogelijke betekenis enige kunnen hebben en dat langs alle kanten.[/COLOR]

      Opmerking


      • #33
        Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
        De Mod's moeten maar ingrijpen als ik te ver ga maar zijn die lui bij het reformatorisch dagblad nu helemaal van de pot gerukt? Die getroffen eigenaar heeft gezegd "het doet mij dubbel pijn als ik besef dat de schepping lijdt onder onze zonden" waarbij je je kan afvragen, heeft deze man dan al die jaren in zonden geleefd? en vervolgens stelt de redactie van het blad vast dat "Vogelgriep is uiteindelijk gevolg van de zonde". Wat de exacte reden van de uitbraak is lijkt mij een logisch gevolg van menselijk falen en falen is geen zonde.
        Dan zijn de zondaars de zondebok.

        Opmerking


        • #34
          Hi, I have a question or Netherlands there are any restrictions on the transport of birds because of bird flu? I ask for exotic birds, Goldfinch enr Bullfinch.

          Opmerking


          • #35
            Not for exotic birds as of this moment. There are some areas in the Netherlands right now with some restrictions but those only concern poultry

            Opmerking


            • #36
              Zojuist gelezen op internet: Vogelgriep verspreidt zich precies andersom
              http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opme...G&ocid=UE01DHP
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #37
                De ornitholoog denkt dat de oorsprong van de vogelgriepvirussen in de stallen bij het pluimvee ligt. Wilde vogels zouden dus hier ziek worden van de ziektekiemen die onder commercieel gehouden pluimvee leven
                Dat vermoeden bestond al een tijdje maar niemand vond het geloofwaardig. Wat ik zelf altijd opmerkelijk heb gevonden is dat er bij de vogelhandelaren en vogelwinkels zoals wij die kennen ook nooit vogelgriep gevonden is. Dit omdat er veel import was en nog steeds is.
                Last edited by euphonia; 15-01-2017, 21:20.

                Opmerking

                Working...
                X