Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 76 van de 76

Onderwerp: Mijn volière in de maak.

Ze waren wel al vaker allemaal tegelijk buiten, maar nooit allemaal tegelijk op de stok.
    Nu wel, dus de eerste groepsfoto

De Viburnum valt trouwens letterlijk in de smaak, ze hebben de bloem/blad knoppen er al af gegeten Ik denk dat het bloem knoppen waren, want Viburnum bloeit in de winter.
    Wel een beetje jammer van de bloemen, maar ze konden blijkbaar niet wachten op de besjes

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    260
    leuke foto.....

met kromsnavels hou je geen planten over, echt niet.
    groeten Ton

Senior lid
    Thanks
    1
    Ziet er goed uit. De Bourkes kan prima met planten is mijn ervaring. Ik heb er tig in mijn vorige volière gehad en ze zaten nooit aan de planten. Turqs heb ik weg gedaan ivm knagen, die vraten behoorlijk aan mijn planten. Catharina's mogen ook graag aan de planten zitten. Ik weet niet wat Splendids doen. Het is en blijft lastig met parkieten op de Bourke na dan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Bruijn Bekijk Bericht
    Ziet er goed uit. De Bourkes kan prima met planten is mijn ervaring. Ik heb er tig in mijn vorige volière gehad en ze zaten nooit aan de planten. Turqs heb ik weg gedaan ivm knagen, die vraten behoorlijk aan mijn planten. Catharina's mogen ook graag aan de planten zitten. Ik weet niet wat Splendids doen. Het is en blijft lastig met parkieten op de Bourke na dan.
    Klopt, De Bourkes zitten niet eens op de grond, alleen maar op de stok en wat heen en weer te vliegen.
    De turquoisine parkieten hebben de Viburnum kaal geknaagd.
    De Catharinas niet, maar waarschijnlijk ook alleen omdat ze te laat waren,de turquoisine parkieten waren ze voor, want de Catharinas slopen wel mijn kronkel hazelaar tak in het binnen hok, en ik vermoed dat ook hun het belletje van een speeltje af gesloopt hebben.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    260
    wat je wel kan proberen is heel veel wilgentakken aanbieden, en dan met een beetje geluk laten ze het groen met rust.
    groeten Ton

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    wat je wel kan proberen is heel veel wilgentakken aanbieden, en dan met een beetje geluk laten ze het groen met rust.
    Heb een wilgen boompje in de volière staan, maar die groeit nu niet natuurlijk, hopelijk gaan ze daar in het voorjaar op los, die heb ik zelf gestekt, dus gratis, en kan ook zo nieuwe stekken.
    Viburnum is behoorlijk duur, en niet makkelijk zelf te stekken.
    De andere 4 planten komen ze toch niet aan.

Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678

Soortgelijke onderwerpen

1. Kan dit in mijn voliere
    Door dianatjuhh in forum Buitenshuis
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 16-03-2010, 22:35
  2. Volière in de maak!
    Door Master in forum Buitenshuis
    Reacties: 44
    Laatste Bericht: 26-12-2009, 16:54
  3. Hoe maak ik mijn Catharina Parkiet Tam ??
    Door Filipe in forum Hoe doen jullie het?
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 20-09-2008, 15:42

Forum Rechten