Pagina 32 van de 32 EersteEerste ... 22303132
Resultaten 311 tot 320 van de 320

Onderwerp: Nieuw huis/tuin, nieuwe volière

Senior lid
    Thanks
    2
    Ton, ik ben nog bezig met informatie in te winnen. Er is zoveel tekoop en heb er geen verstand van. Ik wil misschien iets aanschaffen met meer camera’s zodat ik ook evt in de buitenvoliere en bij de voordeur een camera kan ophangen. De installatie en ingebruikname moet ook eenvoudig zijn. Ik heb via het stroomnet een WiFisignaal in mijn schuur, maar de snelheid valt toch iets tegen. In kom niet verder dan gemiddeld 16mbit en weet niet of dit genoeg is. Ik ben nu aan het informeren bij een grote aanbieder van camera’s. Ik hoop van de week antwoord te krijgen.

Senior lid
    Thanks
    2
    Ik heb contact gehad met de Ipcam shop en die adviseren de Dahua consumer D26. Dit lijkt mij wel een goede camera. Ik zit wel een beetje met de sterkte van mijn WiFi signaal in de schuur. Ik schreef in mijn vorige bericht dat ik op 16 Mbit zit, maar dit is download en ik moet upload hebben en die is 9mbit. Het zou net voldoende moeten zijn, maar het is ook nog eens niet echt stabiel. Hmmm, dit is een lastig probleem.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    267
    Hans, kan je geen versterker in je schuur hangen ?
    groeten Ton

Senior lid
    Thanks
    2
    Ik heb al wat in mijn schuur aangebracht, dit werk via het stroomnet. Misschien omdat de stroom van de schuur via een lange kabel komt, heb ik veel verlies. Ik kan een wifiversterker plaatsen in een stopcontact bij de achtergevel in de woonkamer. Ik weet alleen niet of het signaal dan sterk genoeg is om een stabiele verbinding te krijgen in de schuur. Een versterker in de schuur heeft geen zin. Je kan uit bijvoorbeeld 9mbit geen 20mbit upload maken. Het is best een lastig verhaal.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    267
    Ik heb er te weinig verstand van om je te adviseren.......
    groeten Ton

Senior lid
    Thanks
    4
    Ik probeer even mee te denken en mijn ervaring te delen. Internet via de stroom bekabeling was bij mij ook geen succes, was veel te traag om een beetje goede beelden te krijgen. Ik heb inmiddels een wiki versterker in een wcd gedaan op een punt waar nog net een goed signaal is met een veel beter resultaat. Er zijn vele merken die wifi versterkers hebben maar kies wel een beetje een goed merk en zorg dat e.e.a. beveiligd is.

Senior lid
    Thanks
    2
    Dank Thee voor het meedenken. Dit is idd een mogelijkheid. Ik weet niet op wat voor afstand bij jou dan het signaal moet overbruggen? Bij mij is het ongeveer 10 meter open lucht. Het moet ook nog door 2 wanden waarvan 1 een deur met glas en de kunstofwand van mijn schuur. Ik zou het zonde vinden als ik zo een ding koop en het werkt niet goed genoeg. Als ik hem netjes uitpak dan kan ik hem misschien terug brengen. Ik heb trouwens ergens gelezen dat de snelheden halveren. Wat is jou upload snelheid? Ik ben ook even nieuwsgierig welke camera je gebruikt?
    Laatst gewijzigd door Hans de Bruijn; 29-12-2017 om 12:06.

Senior lid
    Thanks
    4
    Hoi Hans, wat afstand betreft zal het in jouw situatie niet veel verschillen met die bij mij. Wat betreft de wifi versterker is het misschien een optie deze te bestellen bij een webwinkel, als je niet tevreden bent kan je deze altijd retour zenden. Bij mij varieert de upload snelheid tussen de 15 en 30Mb. Ik maakt zelf gebruik van de Motorola camera focus 85. Met deze camera kun je zowel de beelden bekijken op je mobiel als ook op je laptop die draaien bij mij op android en windows 10

Senior lid
    Thanks
    2
    Ik neem aan dat je glasvezel hebt. Ik heb in huis maximaal 20 Mbit upload en 205 Mbit download. Ik heb begrepen dat ik minimaal een stabiele 10mbit up nodig heb. Ik ga het gewoon eens proberen en zie dan wel. De camera komt daarna wel, eerst een stabiel signaal zien te creëren.

Senior lid
    Thanks
    4
    Ik heb een gewone koperaansluiting van 100 up en 10 down en eigenlijk altijd wel een goed beeld

Pagina 32 van de 32 EersteEerste ... 22303132

Soortgelijke onderwerpen

1. Eindelijk een huis met tuin
    Door Berend R.K. in forum Buitenshuis
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 02-05-2013, 20:39
  2. Nieuwe schamalijster in huis! Mutatie en een beetje vies verenkleed.
    Door Marie in forum Vruchten en insekteneters
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 09-02-2013, 09:18
  3. nieuwe huis parkiet
    Door hielke in forum Grasparkieten
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 14-06-2012, 15:47

Forum Rechten