Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even stoom afblazen - landbouwmachines en voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Even stoom afblazen - landbouwmachines en voliere


  • #2

    Opmerking


    • #3
      Wat je zou kunnen doen is met die loonwerker/boer gaan praten. Wat te denken van de weidevogels die ook verstoord worden in die donkere uren. Ik heb zo ook geen idee of dit allemaal wel toegestaan is. Dat zijn dus geen mensen die rekening met anderen en de natuur aan het houden zijn. De schade zou je bij de veroorzaker neer moeten leggen eventueel.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Ook ik zou eens rustig met de landbouwer spreken. Vraag eens naar de reden van zijn late activiteiten. Geef aan dat je begrip hebt voor zijn reden (meeveren!) en dat je niet van plan bent om hem te beletten om zijn werk te doen. Leg hem jouw verhaal uit en dat het tijdstip van zijn activiteiten voor jou gevolgen heeft. En kijk samen naar een oplossing en dreig vooral niet met verdere stappen. Dan gaan mensen in de verdediging en kom je zeker niet verder. Mogelijk dat hij wat eerder kan beginnen en een andere activiteit waar jij geen last van hebt op het late tijdstip kan doen.
        Last edited by HansV; 07-04-2016, 09:29.
        Bekijk mijn vogels op:

        http://papegaaiamadine.webnode.nl/

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Persoonlijk denk ik dat zo'n loonwerker/landbouwer niet eens in de gaten heeft wat zijn late werkzaamheden bij anderen mensen met hobbydieren aan kan richten.
            Daarom is een normaal gesprekje soms wel eens goed en kan spanningen wegnemen.

            Hier zijn de eerste kievitseieren allang weer gevonden. Dus het is al wel aan de gang.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #7
              Het is natuurlijk kl..te. Maar ik denk ook dat die mens er zich niet van bewust is dat hij je vogels verstoord heeft. Effe babbelen.
              parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

              Opmerking


              • #8
                Als je er pas twee weken woont, is de kans groot dat ze niet weten dat je vogels hebt.
                Als ze zelf geen vogels hebben, zullen ze ook niet op de hoogte zijn van de kweekperioden.
                Ik denk dus dat het onwetendheid is en dat je even een praatje moet gaan maken.
                Voor je het weet is er mogelijk weer een activiteit in de avonduren en dan heb je spijt dat je nog geen praatje hebt gemaakt.

                groetjes fons
                Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                uit het restant de rest van het land.

                Opmerking

                Working...
                X