Mededeling

Collapse
No announcement yet.

frontclips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • frontclips

    Ik heb voorheen verschillende frontclips voorbij zien komen maar kan nu eigenlijk op Internet maar 1 soort vinden.
    weten jullie welke zaken ze verkopen misschien
    Last edited by josmo; 25-03-2016, 00:21.

  • #2
    had deze besteld bij www.Birdsupply.nl weet niet of er meer soorten zijn ,maar deze bevallen mij wel.

    Opmerking


    • #3
      Ik heb aluminium u-profielen.

      Dempen de clips die jij gebruikt Alex het geluid van de het 'rammelende' voorfront een beetje?
      Bekijk mijn vogels op:

      http://papegaaiamadine.webnode.nl/

      Opmerking


      • #4
        ik heb houten broedkooien waarin ik gleuven heb gefreest en daar de fronten in geschoven. De fronten zitten zo stevig vast en rammelen niet.
        was bang dat hierin bloedluis zou kruipen maar dat is gelukkig niet gebeurt.
        groeten gijs

        Opmerking


        • #5
          zet altijd de bovenste zit stok aan de achterwand met houder en de voorkant tussen de tralies met een kleine inkeping.dan zitten de fronten vast .had de clips alleen voor de onderkant ,boven kant heb ik een H profiel ,dempt wel een heel stuk ,maar ik doe dit alleen om de rommel wat in de onderkant gaat zitten van aluminium profiel .rammelen doen ze toch wel heb er soms van die leuke parkietjes die met de deur aan kleppen gaan.voor bloedluis ben ik niet bang ,alleen voorzichtig goed schoonhouden en geluk ,als ze er zijn krijg je ze toch wel je kunt echt niet alles potdicht maken.

          Opmerking


          • #6
            Die van birdsuply had ik inderdaad ook gevonden en op een andere site hebben ze deze in het wit.
            maar heb ze eerder ook in andere types gezien maar kan deze niet meer vinden

            Opmerking


            • #7
              Als ik ze boven in een u profieltje zet en onder in de clips schieten ze dan niet uit de clips, ze lijken me nogal ondiep.
              mijn bedoeling was om boven en onder clips te gebruiken maar dan kan ik het front niet meer verwijderen lijkt me, wat is jullie ervaring?

              Opmerking


              • #8
                Vind dat zelf beter dat je de front er niet meer af kan halen ,is soms best wel lastig met de h profiel aan de bovenkant,de front die wil er nog wel eens uitschieten met die clips, maar dan moet je er wel met de bouw wel rekening mee houden dat je de hele front er af kan halen ,

                Opmerking

                Working...
                X