Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lutino (Kleurgrasparkiet)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Lutino (Kleurgrasparkiet)

    Ik heb lutino man met witte vleugelpennen, welke paring moet ik opzetten om lutino poppen te kweken uit deze man met gele vleugelpennen.

  • #2
    ik zou over de gewone wildkleur gaan.
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

    Opmerking


    • #3
      En waarom?

      Opmerking


      • #4
        Eerst en vooral zullen je poppen ino zijn. Hier ken je al zien of er verbetering is.


        ten tweede: altijd goed om ino's over de basiskleur te kweken (geel op groen, wit op blauw) teneinde je formaat (en verdoken tekening of kleur) goed te houden of zelfs te verbeteren. Goed doorkleurde gele vleugelveren zoeken bij je groene.
        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

        Opmerking


        • #5
          Dat is een duidelijk antwoord, heb ik iets aan. Kun je ook over dominant bont de lutino verbeteren in de vleugelpennen?

          Opmerking


          • #6
            je moet dan een vogel zoeken die teveel heeft van wat je ino tekort heeft. dus ene met enorm gele vleugels
            parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

            Opmerking


            • #7
              Duidelijk antwoord, iemand anders nog suggesties?

              Opmerking


              • #8
                Dominant bont zou ik niet inzetten bij ino's je zult voor zover ik weet dan allemaal bonte jongen hebben.

                Opmerking


                • #9
                  Doe dit zelf ook over groen x lutino , lutino op lutino ,of olijfgroen x lutino .doe dit al jaren met zeer goede resultaten ,ook dominant bond x lutino .deze laatse doe ik om mijn dominantbont te houden.
                  zie mijn webblog.

                  Opmerking

                  Working...
                  X