Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwolle 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zwolle 2016

    En hoe was het in zwolle vandaag? Kon helaas niet gaan, maar vroeg me af of het systeem van e-tickets een verbetering is?

  • #2
    Ik heb aan de stamtafel hierover een topic geopend ,maar om jou vraag te beantwoorden.
    Vanaf de parking was ik met 3 minuten binnen met een E-ticket.


    Gr ,Hubert

    Opmerking


    • #3
      Hallo
      we hadden binnen 3 kwartier ruim 2000 mensen binnen met hun E-tickets, dus lang wachten
      was er niet bij me een E-ticket, de mensen die wel een kaartje moesten kopen hebben langer staan wachten
      ondanks dat we 6 kassa's open hadden.
      vr gr
      Harm de Graaf

      Opmerking


      • #4
        Je krijgt een soort trechtersysteem, veel mensen van 3 kanten door een kleine opening. Alternatief is in de toekomst misschien 2 ingangen, 1 aan de zijkant voor de e-tickets(gelijk als 2015) en 1 aan de voorkant voor de kassabetalers?
        Dan zou het allemaal nog vloeiender verlopen.

        Opmerking


        • #5
          Eigenlijk zouden e-tickets/normale niet gescheiden hoeven te worden, als de e-tickets maar "recht" de trechter ingaan, en de kassa's aan de zijkant. Gescheiden is mogelijk, maar dan krijg je mensen die het niet doorhebben en dus zonder e-ticket voor de zij-ingang gaan staan wachten. Hierdoor zul je dus voor beide partijen vertraging opwekken.
          webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Al eens in Disney park Parijs geweest?.Daar doe je minstens 2 uur over.


              Gr ,Hubert

              Opmerking


              • #8
                Ik denk niet dat je mag verwachten bij zo een massa evenement dat je op een minuut binnen bent en op 5 minuten weer van de parking. Dat is helaas niet haalbaar

                Opmerking


                • #9
                  Ik ben er voor het eerst geweest.
                  Met e-ticket. Toch een half uur aangeschoven, en dan binnen gegaan langs de ingang voor dag tickets.
                  Dat was best verwarrend in het begin.
                  Van de parking geraken was inderdaad niet leuk.
                  Het beterde toen er meerdere uitgangen werden opengezet.

                  De beurs zelf is echt wel "wauw".
                  Hoedje af voor jullie om dit te organiseren, en georganiseerd te krijgen.
                  Veel volk, veel aanbod.

                  Ze is eigenlijk misschien zelfs iets te groot. Om alles gezien te krijgen, lukt bijna niet.
                  Maar kom.

                  Hoeveel volk was er eigenlijk?

                  Opmerking


                  • #10
                    Binnekomen en wegrijden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Bekijk Bericht
                    Ik ben er voor het eerst geweest.
                    Met e-ticket. Toch een half uur aangeschoven, en dan binnen gegaan langs de ingang voor dag tickets.
                    Dat was best verwarrend in het begin.
                    Van de parking geraken was inderdaad niet leuk.
                    Het beterde toen er meerdere uitgangen werden opengezet.

                    De beurs zelf is echt wel "wauw".
                    Hoedje af voor jullie om dit te organiseren, en georganiseerd te krijgen.
                    Veel volk, veel aanbod.

                    Ze is eigenlijk misschien zelfs iets te groot. Om alles gezien te krijgen, lukt bijna niet.
                    Maar kom.

                    Hoeveel volk was er eigenlijk?
                    Tja als je 5500 mensen binnen moet krijgen en die komen bijna allemaal tegelijk. Echter de mensen met E-tickets waren binnen 3 kwartier binnen en dat waren er ruim 2300, dat noem ik niet lang wachten. En de parking is in beheer bij de IJsselhallen heb zelf verzocht om extra uitgangen open te zetten toen de boel vastliep het zijn ook nogal wat auto's die bij zo
                    n evenement komen en weer vertrekken. Tenslotte wij als organiserende vereniging doen ons best werken met 76 vrijwilligers los van EHBO, Beveiliging en veterinaire controle. Het houdt een keer op om nog meer mensen in te zetten, ik denk dat wij iedere keer dingen aanpakken en verbeteren en ik kan het nooit iedereen naar de zin maken, daarvoor is het te
                    groot, waar vind je 550 mensen die eea te koop aanbieden uit bijna geheel Europa en een buitenring vol met toe leveranciers van voer tot benodigheden?

                    Opmerking


                    • #11
                      Nouja,Josly dat weet jij als de beste.

                      Hoeveel vogels mogen er in een kleine TT kooi ,als ik er bij sommige al minimaal 4 kanaries tel,reken maar uit?.
                      Weet nu al dat de kubieke cm al niet kloppen (ik rijd levend pluimvee)
                      En qua bezoekers zal hier de brandweer wel het maximum hebben aangegeven , i.v.m de aantal nooduitgangen.
                      Maar laten wij deze topics over ons land laten gaan ,Portugal en Italie is voor ons ver weg.


                      Gr ,Hubert

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Josly
                        ...Stel dat er bij brand meer vogels, en of bezoekers aanwezig zijn dan toegelaten, dan zal de organisatie zelf opdraaien voor die eventuele dode vogels, en of eventuele bezoekers die overleden zijn...
                        Wel eens op die beurs in Zwolle geweest Josly? Die gasten daar zijn niet achterlijk hoor, die snappen wel hoe je een beurs moet organiseren. Wat ik mij afvraag is hoe moet daar in hemelsnaam brand ontstaan in die ijsselhallen? Die hal zelf krijg je slecht in de fik en een vogel krijg je al helemaal niet opgerookt tenzij deze een blik aanstekerbenzine heeft opgedronken.

                        Opmerking


                        • #13
                          Josly,ziet steeds beren op de weg,en overal tegen aan trappen,zelfs al eens wat georganiseerd ?
                          Zwolle is toch momenteel het trefpunt waar vele duizenden vogelliefhebbers elkaar treffen.

                          Opmerking


                          • #14
                            Heren,

                            laten wij het wel netjes houden,We hebben wel een punt !.
                            Veronderstel dat de vrachtwagen van Diervoederbedrijf De Groot plots vlam vat?.


                            Gr ,Hubert

                            Opmerking


                            • #15
                              Laten we het niet hopen hubert, uiteraard zijn er allerhande richtlijnen/vergunningen/draaiboekem en noodprocedures. Het is een volwaardig evenementencomplex waar de markt gehouden wordt. Zelf draag ik er zorg voor dat de plattegrond van de hallen altijd up to date zijn deze gaan o.a. ook naar brandweer toe. Voor de rest ga ik het hier maar bij laten, het wordt allemaal zo opgeblazen, van alles wordt er bij gehaald van als dit en als dat. beetje jammer. vindt je het niks, blijf lekker thuis vind je het mooi ga er lekker naar toe! niet iedereen beleefd de hobby op dezelfde manier. mvg

                              Opmerking

                              Working...
                              X