Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwolle 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    E-tickets

    Oorspronkelijk geplaatst door -Marcus- Bekijk Bericht
    Het viel me op dat ook deze editie behoorlijk wat chaos opleverde voor de mensen om binnen te komen. Ik was een van de weinigen die online kaartjes had geregeld.... Is het lastig om mensen hier gemotiveerd voor te krijgen? Of zou er meer promotie voor moeten worden gemaakt? Ik vond het ideaal, was binnen een minuut binnen

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door girlits Bekijk Bericht
      Vogels is nl een vogelbeurs.Weet ik nog niet.Gaan met meerdere kwekers en meest eigen vogels
      maar wel variatie en mooi spul.

      mvg eddie
      Eddie, al je vogels verkocht ?

      was het een beetje druk ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #33
        druk

        Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
        Eddie, al je vogels verkocht ?

        was het een beetje druk ?
        er waren zo'n 400 standhouders zonder de buitenkanten daar staan bedrijven
        er waren 300 mensen mee met de standhouders
        en er waren 4506 toegangskaarten verkocht
        dus totaal 5200 mensen in de hal en dan nog een klein aantal met een vrijkaartjes

        Opmerking


        • #34
          Hoi ton,
          bijna alles weg was weer topdrukte.Beetje late reactie maar had van de week ander probleem.

          mvg eddie

          Opmerking


          • #35
            Die getallen verbazen me. Ik was er rond half 10 en toen was het behoorlijk druk bij de kassa's en niemand met een e-ticket. Misschien stom toeval. Mijn bericht was overigens ook niet als kritiek bedoeld, slechts mijn observatie. Ik vind het altijd een leuke markt, veel variatie aan dieren en bezoekers.

            Opmerking


            • #36
              Om half 10 waren de E-tickets al binnen die waren met 3 kwartier al gescand.

              Opmerking

              Working...
              X