Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwolle 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16

    Opmerking


    • #17
      Succes met het organiseren van de volgende beurs.


      Gr ,Hubert

      Opmerking


      • #18
        Mensen zijn kuddedieren.Als ze een rij zien gaan ze achteraan staan en als iedereen naar de rechterhal gaat lopen ze daar achteraan.Heb zelf gedacht dat ieder die in de rij stond nog een kaartje moest kopen.Had zelf een e ticket en ben dus tussen de rijen door naar binnen gelopen,langs de scanner en dit alles binnen twee minuten.
        Hebben in de loop van de ochtend toen er op de parking vooraan lege plekken waren de auto hiereen gezet en hadden dus ook geen probleem met uitrijden.
        Hadden zoals gewoonlijk weer een geweldige dag en hopen dit nog vaak te hebben op deze in mijn ogen goedgeorganiseerde happening.

        mvg eddie

        Opmerking


        • #19
          Fijn weer eens iets positiefs te lezen Eddie. Ook enkele van mijn Nederlandse vrienden waren weer positief over dit gebeuren.

          gr kees

          Opmerking


          • #20
            Meters besteld voor 17 september.Kon vanaf 1 juli.

            mvg eddie

            Opmerking


            • #21
              wat ga je daar te koop aanbieden Eddie ?
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #22
                Vogels is nl een vogelbeurs.Weet ik nog niet.Gaan met meerdere kwekers en meest eigen vogels
                maar wel variatie en mooi spul.

                mvg eddie

                Opmerking


                • #23
                  Ik heb ook voor het eerst een paar meters gereserveerd. Al jaren ben ik er als bezoeker, ik ben benieuwd hoe ik het als verkoper ga ervaren.

                  Opmerking


                  • #24
                    is de kweek goed verlopen Sytze ?

                    ondanks de verhuizing en de nieuwe kooien ?
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #25
                      Ja wel aardig, ik heb ook wat minder soorten dan voorheen. Tot nu toe zijn het zo uit mijn hoofd 18 gele rietvinken, 10 bleekkopnonnen, 9 witborstrietvinken, 7 hadesnonnen, 7 vijfkleurnonnen, 3 witkopnonnen(waarvan 2 ino),3 driekleurnonnen en 3 witschedelnonnen. Er zijn nog eieren van de driekleurnonnen, bleekkopnonnen, witborstrietvinken en zwartborstrietvinken. Ik heb ook nog 2 jonge koppels witschedels gezet. Alleen de dwergrietvinken heb ik nog geen succes mee, maar die heb ik ook pas sinds juni gezet. Alleen 2 eieren kapot gevonden.
                      Nu moet je niet denken dat ik dat allemaal verkoop hoor, een groot deel hou ik zelf, eerst voor TT's en daarna ter vervanging van oudere exemplaren. Als ze een jaar of 6 zijn is de kans op bevruchte eieren een stuk lager. En er overlijden ook elk jaar wel een paar oudervogels. Een deel van de jongen is ook nog lang niet op kleur, het kan soms erg lang duren bij nonnen. Ik heb hier een hades van juni 2015 die nog steeds niet op kleur is. Terwijl sommige andere hades na 6 maand wel op kleur zijn. Heel apart.

                      Opmerking


                      • #26
                        Zwolse markt is helemaal vol gereserveerd ruim 2500 m1 met standhouders. En ook weer een aantal nieuwe
                        leveranciers van benodigheden en voeding aanwezig. Nu wel E-tickets te koop zie advertentie op vogelmarktplaats.

                        Opmerking


                        • #27
                          Heb 2 x een aantal meters besteld,wie moet ik benaderen om deze naast elkaar te krijgen?

                          mvg eddie

                          Opmerking


                          • #28
                            beide onder dezelfde naam dan komt het wel goed, wordt op naam verwerket. anders even mailen naar : vogelmarkt@volierevriend.nl

                            Opmerking


                            • #29

                              Opmerking


                              • #30
                                Het viel me op dat ook deze editie behoorlijk wat chaos opleverde voor de mensen om binnen te komen. Ik was een van de weinigen die online kaartjes had geregeld.... Is het lastig om mensen hier gemotiveerd voor te krijgen? Of zou er meer promotie voor moeten worden gemaakt? Ik vond het ideaal, was binnen een minuut binnen

                                Opmerking

                                Working...
                                X