Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bekvechten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • bekvechten

    of hoe moet ik het noemen..


    Men kan hier geen topic starten of er zijn een viertal leden die elkaar in het haar zitten en elkaar verwijten sturen (waar ik zelf beschaamd voor ben in hun plaats)
    Laat ons een forum zijn dat constructief is en de liefhebber helpt .Elk heeft zijn eigen mening - gelukkig maar. Het is niet omdat dit niet strookt met die van jou dat je die openbaar moet afschieten (PB bestaat ook) en verwijten maken en men hoeft ook niet steeds hetzelfde te herhalen om alweer stof te doen opwaaien. Niemand heeft hier iets aan. Niemand hier heeft het warm water uitgevonden, we moeten dan ook niet doen alsof.

    Laat ons met een schone lei opnieuw beginnen en het forum gebruiken voor wat het dient: info voor en door elkaar en onze kennis en ervaring delen met anderen.

    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

  • #2
    het is goed, dat jij benoemd hoe jij het forum ervaart.

    zelf zie ik het iets anders dan jou, op een forum heb je altijd meningen en discussies.

    dat word deels gevraagd, en deels gemaakt.

    of daar grenzen worden overschreden, begint ten eerste bij je eigen normen en waarden.

    dat die waarden de laatste jaren rap veranderen, en niet ten goede, weet ik ook wel.

    die grenzen worden bewaakt door onder andere de gebruikers en de moderators.

    wat ik doe, als ik een topic de verkeerde kant op zie gaan, er niet meer op te reageren.

    soms kan je met negeren meer bereiken dan reageren.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door parakeetplaza Bekijk Bericht
      ..Men kan hier geen topic starten of er zijn een viertal leden die elkaar in het haar zitten en elkaar verwijten sturen...
      dat is een beetje inherent aan een forum. Ik heb zelf ook een forum (heeft totaal niets met vogels te maken) en als ik daar een paar raddraaiers heb dan knikker ik ze er na 2X waarschuwen gewoon vanaf. Nu ligt het er natuurlijk even aan hoe populair een forum is want als je weinig leden hebt die dan ook nog eens de boel op lopen te ruien dan houd je geen forum meer over natuurlijk.

      Wat mij wel opvalt in die korte tijd dat ik dit forum bezoek is dat er veel lieden geweest zijn die behoorlijk wat ervaring en kennis hadden en die hebben zich weg laten pesten en of vonden het geneuzel niet de moeite waard en komen niet meer terug, eeuwig zonde vind ik. Ik zie ook anderen die zich nergens iets van aan trekken en gewoon terug komen hier, al jaren overigens.

      Ik denk dat zolang we een beetje respect voor elkaar hebben en we niet persoonlijk tegen elkaar gaan worden we best eens af en toe een meningsverschil kunnen hebben zonder dat de boel ontspoort.

      Opmerking


      • #4
        Ondanks dat ik nog geen 2 jaar op dit forum zit, vindt ik ook dat de sfeer nogal veranderd is. Een aantal goede mensen met veel ervaring en veel kennis hebben het forum verlaten. Dit kwam mede doordat er een andere sfeer heerst op het forum.

        Ik stoor me ook erg aan de antwoorden van Josly, met zijn erg lange uitgebreide antwoorden vol met vraagtekens, geen duidelijk verhaal en er wordt van alles en nog wat bij gehaald. Dit was dan ook de rede dat ik een aantal maanden afwezig ben geweest en het is duidelijk dat er meer mensen zich hier aan storen.

        Josly, ik ben niet de eerste die het zegt, maar probeer je teksten wat anders te formuleren.
        groeten gijs

        Opmerking


        • #5
          Gijs ik ben het volledig met je eens.

          groetjes fons
          Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
          uit het restant de rest van het land.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door parakeetplaza Bekijk Bericht
            of hoe moet ik het noemen..


            Elk heeft zijn eigen mening - gelukkig maar. Het is niet omdat dit niet strookt met die van jou dat je die openbaar moet afschieten (PB bestaat ook) en verwijten maken en men hoeft ook niet steeds hetzelfde te herhalen om alweer stof te doen opwaaien. Niemand heeft hier iets aan. Niemand hier heeft het warm water uitgevonden, we moeten dan ook niet doen alsof.

            Opmerking


            • #7
              Maar gelukkig vindt je er hier nog altijd veel van die eerste groep !

              Opmerking


              • #8
                En toen was het stil, heel erg stil zelfs.


                Gr ,Hubert

                Opmerking


                • #9
                  Dat het hier stil is is alleen een goed teken. dat betekent dus dat er niemand het zo vervelend vind dat hij of zij er perse iets van moet zeggen.

                  Dit komt mede doordat josly is gebanned van het forum.
                  groeten gijs

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoe zit het trouwens met Van den Broeck Alfons vraag ik mij zo af. Dit heerschap had altijd goede informatie maar verdween 12-04-2015 van deze site.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
                      Hoe zit het trouwens met Van den Broeck Alfons vraag ik mij zo af. Dit heerschap had altijd goede informatie maar verdween 12-04-2015 van deze site.
                      Inderdaad Alfons heeft mij altijd zeer goede adviezen gegeven. Hoop niet dat er iets met zijn gezondheid aan de hand is.

                      Opmerking


                      • #12
                        Zijn er nog zo'n mensen? mss een een PB sturen naar hen, wie weet pikken ze terug de draad op?
                        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

                        Opmerking


                        • #13
                          Deze reactie mag misschien ietwat kort door de bocht zijn maar het enige waar ik nu aan denk is "hier ook al!!"
                          Dit is niet het enige forum waar er elke keer mensen worden weggepest en/of af worden gezeken.


                          Goede moderatie is gewoon belangrijk. Ik weet niet hoe dat hier zit maar ik voel me zo vrij dat ik bang ben dat ik nooit gemodereerd zal worden.

                          Als mensen bij mij te ver gaan zijn ze op een gegeven moment ver van huis dan knikker ik ze er wel vanaf. Ongeacht de hoeveelheid leden.
                          Het punt is gewoon dat als iemand loopt te pesten o.i.d dat diegene toch niet ophoud, Dus gewoon eraf gooien. Geen Discussie mogelijk. Want anders ontmoedigd diegene ook andere leden!

                          Bij mij is er overigens nog nooit problemen tussen leden ondervonden.... hoogstens een keer een miscommunicatie!

                          Groetjes van Joey,

                          Opmerking


                          • #14
                            was weer koekenbak in een topic. Hou daar eens mee op zeg!
                            parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

                            Opmerking

                            Working...
                            X