Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: bekvechten

Senior lid euphonia's Avatar
    Thanks
    45
    Hoe zit het trouwens met Van den Broeck Alfons vraag ik mij zo af. Dit heerschap had altijd goede informatie maar verdween 12-04-2015 van deze site.

Senior lid
    Thanks
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
    Hoe zit het trouwens met Van den Broeck Alfons vraag ik mij zo af. Dit heerschap had altijd goede informatie maar verdween 12-04-2015 van deze site.
    Inderdaad Alfons heeft mij altijd zeer goede adviezen gegeven. Hoop niet dat er iets met zijn gezondheid aan de hand is.

Senior lid
    Thanks
    23
    Zijn er nog zo'n mensen? mss een een PB sturen naar hen, wie weet pikken ze terug de draad op?
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Deze reactie mag misschien ietwat kort door de bocht zijn maar het enige waar ik nu aan denk is "hier ook al!!"
    Dit is niet het enige forum waar er elke keer mensen worden weggepest en/of af worden gezeken.

Goede moderatie is gewoon belangrijk. Ik weet niet hoe dat hier zit maar ik voel me zo vrij dat ik bang ben dat ik nooit gemodereerd zal worden.

Als mensen bij mij te ver gaan zijn ze op een gegeven moment ver van huis dan knikker ik ze er wel vanaf. Ongeacht de hoeveelheid leden.
    Het punt is gewoon dat als iemand loopt te pesten o.i.d dat diegene toch niet ophoud, Dus gewoon eraf gooien. Geen Discussie mogelijk. Want anders ontmoedigd diegene ook andere leden!

Bij mij is er overigens nog nooit problemen tussen leden ondervonden.... hoogstens een keer een miscommunicatie!

Groetjes van Joey,
    http://www.papegaaienenparkieten.nl/index.php/ (Hobbymatig en niet commercieel!)

Senior lid
    Thanks
    23
    was weer koekenbak in een topic. Hou daar eens mee op zeg!
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten