Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nbvv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    het was ook mijn eerste keer dat ik er ben geweest en mee gedaan heb .
    het was een mooie show alleen vond ik dat de grotte parkietten niet thuis horen in de kwartel hoken.
    op de verkoop afdelling zag ik dat er kwartels met elkaar aan het vechten waaren dat heb ik aan gegeven maar niet idereen mag in de hoken komen zijde ze .
    later ben ik weer gaan kijken en waren ze gescheiden van elkaar de een was al kaal op de rug
    groet Ries

    www.vogelmarkt.nl

    Opmerking


    • #17
      Ik ben ook geweest, ik moet wel zeggen, wat een top show, ook erg leuk is om te zien hoeveel varianten er zijn van de Chinese Dwergkwartel, blijft toch een soort die ik graag weer zou willen, helaas moet je ze voeren op de grond en dan heb ik weer last van muizen. Ook waren er prachtige diamant duifjes waarvan ik bijna een koppel van wou meenemen, alleen leken het op 2 doffers, dus hebben we het niet gedaan. Toch een show waar ik volgend jaar zeker weer heen ga!
      Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
      Vergeet niet te kijken op mijn site!
      http://birdbreeder.simpsite.nl/

      Opmerking


      • #18
        Heb je ook nog een foto van de coloria genomen Ton?
        Bekijk mijn vogels op:

        http://papegaaiamadine.webnode.nl/

        Opmerking


        • #19
          helaas Hans, ik heb daar geen plaatje van gemaakt......
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #20
            De basis indeling van de show is een kennelijk beproefd systeem.
            Dit heeft zowel voor- als nadelen, maar is voor de 'regelmatige' bezoeker in ieder geval weinig verrassend.
            Van de samenvoeging tussen NBvV en ANBvV heb ik weinig tot niets gemerkt, ofwel vrijwel geen spoor van ANBvV.

            hallo ,ben het niet met die opmerking eens Ben zelf lid van de NBVV maar er waren ook mensen van de ANBVV die mee geholpen hebben, en net als mij 11 dagen er zijn geweest,
            met opbouwen en tijdens de show dagen ook hard mee gewerkt hebben \,dit alles in zeer goede harmonie.
            de stellingen stonden 30 cm dichter bij elkaar anders konden we de vogels niet kwijt .
            Helaas moest de jeugd naar boven maar voor volgend jaar wordt er naar een oplossing gezocht zodat de jeugd ok weer onder in de hal kan tentoonstellen
            Zondag middag werden de Nederlandsche kampioenen gehuldigd in de zaal op een klein podium bij de ingang, hier bij waren de bestuursleden van beide bonden aanwezig de vlag werd gehesen en het volkslied ten gehore gebracht , al met al een mooie geste die voor herhaling in de toekomst waardig is.
            Last edited by gebbinkjes; 20-01-2016, 20:16.
            m.vr.gr. Harry

            Opmerking


            • #21
              Hoi Harry,

              Misschien de verkoop klasse in een zaal en het balkon voor andere doeleinden.De samenwerking was er zeker wel,alleen optisch niet erg duidelijk.

              Jan.

              Opmerking


              • #22
                De basis indeling van de show is een kennelijk beproefd systeem.
                Dit heeft zowel voor- als nadelen, maar is voor de 'regelmatige' bezoeker in ieder geval weinig verrassend.
                Van de samenvoeging tussen NBvV en ANBvV heb ik weinig tot niets gemerkt, ofwel vrijwel geen spoor van ANBvV.

                hallo ,ben het niet met die opmerking eens Ben zelf lid van de NBVV maar er waren ook mensen van de ANBVV die mee geholpen hebben, en net als mij 11 dagen er zijn geweest,
                met opbouwen en tijdens de show dagen ook hard mee gewerkt hebben \,dit alles in zeer goede harmonie.
                de stellingen stonden 30 cm dichter bij elkaar anders konden we de vogels niet kwijt .
                Helaas moest de jeugd naar boven maar voor volgend jaar wordt er naar een oplossing gezocht zodat de jeugd ok weer onder in de hal kan tentoonstellen
                Zondag middag werden de Nederlandsche kampioenen gehuldigd in de zaal op een klein podium bij de ingang, hier bij waren de bestuursleden van beide bonden aanwezig de vlag werd gehesen en het volkslied ten gehore gebracht , al met al een mooie geste die voor herhaling in de toekomst waardig is.
                Amigo de los Psittacidos

                Look deep into nature and you will understand everything better

                Opmerking

                Working...
                X