Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Wat is dit?

Stamgast
    Thanks
    19
    Bij combinaties van zaden plus pellets (VAM) en groenten-fruit, staat dit op de verpakking vermeld.
    Afhankelijk waar het product is gekocht. Nederland, en of Belgie/Vlaanderen, Online, etc.
    Houd er rekening mee dat sommige online producten in Nederland, en of Belgie/Vlaanderen verboden zijn.
    Als dergelijke combinaties hun nut hebben, laat ik in het midden. Toekomst zal mogelijks uitsluitsel brengen.
    Maar een ding is zeker.
    Vanwege "nieuwe" maatregelen diergeneesmiddelen, zijn "nieuwe" voedingsproducten meer dan welkom.

Wat pellets voeding aangaat.
    Alle combinaties van voeding, voedingswaardes, etc, die op de verpakking vermeld zijn, moeten allemaal kloppen.
    Zie het dagelijks terug roepen van pellets voeding in Amerika. Dit vanwege risico's van schadeclaims. En die in Amerika niet van de poes zijn.
    Schadeclaims die geleidelijk aan ook in Europa hun intrede doen.
    Dus is dit eventueel ook een van de redenen van het combineren van zaden en pellets.
    Maar commercieel op een andere manier voorgesteld.

Senior lid euphonia's Avatar
    Thanks
    44
    Daar ik zelf wel in ben voor een experimentje heb ik mijzelf van de week een doos Nutribird C15 aangeschaft en dit spul aan de vogels voorgeschoteld. Ik heb het ze gegeven in een los schaaltje gewoon naast het gewone zaadmengsel.

Ik heb mij van het weekend in zitten lezen over dergelijke "voeder pellets" en begrijp de voor en nadelen er van. Wat mij tot nu toe op valt is dat mijn Zuid-Amerikaanse sijzen er de snavel voor ophalen en er dus niets van nemen maar de vruchten en insecteneters zijn er dol op.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten