Mededeling

Collapse
No announcement yet.

illegale verkoop babypapegaaien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • illegale verkoop babypapegaaien

    Het blijven toch eigenwijze lui...

    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Dat weet ik niet, misschien een landgenoot hier die het weet?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Het vakkundig allerlei onderwerpen in de war sturen is een bijzonder gave!

        De bijdrage van Josly gaat -zoals zo vaak op dit forum- weer helemaal nergens over!
        Amigo de los Psittacidos

        Look deep into nature and you will understand everything better

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door rupicola Bekijk Bericht
          Het vakkundig allerlei onderwerpen in de war sturen is een bijzonder gave!

          De bijdrage van Josly gaat -zoals zo vaak op dit forum- weer helemaal nergens over!
          meestal lees ik die bijdragen niets eens meer.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Amigo de los Psittacidos

            Look deep into nature and you will understand everything better

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door rupicola Bekijk Bericht
              Het vakkundig allerlei onderwerpen in de war sturen is een bijzonder gave!

              De bijdrage van Josly gaat -zoals zo vaak op dit forum- weer helemaal nergens over!
              Gewoon is googelen naar BETWETER schept duidelijkheid.

              Opmerking


              • #8
                meestal lees ik die bijdragen niets eens meer.
                Dat begrijp ik, maar met name in de wat meer gecompliceerde onderwerpen is een dergelijke stoorzender tamelijk vervelend.
                Het vertroebelt de informatie, waarbij het voor andere deelnemers in toenemende mate minder motiveert om een onderwerp voort te zetten.

                We moeten ons wel even blijven realiseren dat er behalve eventueel beginnende- ook potentieel belanghebbende liefhebbers meelezen.
                Zij worden op deze wijze niet zelden geconfronteerd met allerlei onzin en zelfs keiharde onwaarheden.
                Het wordt pas echt vervelend als met name dat laatste niet tijdig worden gefilterd.

                Amigo de los Psittacidos

                Look deep into nature and you will understand everything better

                Opmerking


                • #9
                  Ik ben al verschillende keren op mijn vingers getikt, voor het zeggen wat ik er van denk. Lijkt mij dat ze deze persoon onderhand ook eens op de vingers tikken. Snap het verhaal van rupicola heel goed, mensen gaan weg en blijven weg voor zo'n zeverzak. Niet echt iets waar dit forum iets aan heeft.......

                  Opmerking


                  • #10
                    joog ik ben het volkomen met je eens, ik heb voor mezelf besloten om niet meer te reageren op deze persoon, deze persoon weet alles beter en moet koste wat kost zijn gelijk halen.

                    Opmerking


                    • #11
                      Beste Joog,

                      Googel is naar leren omgaan met betweter.

                      Jan.

                      Opmerking


                      • #12
                        Het is wellicht wat kort door de bocht maar ik vind dat het houden van papegaaien in gevangenschap, de handel hier in, handopfokken, in het bezit hebben verboden moet worden omdat we het hier hebben over een intelligent dier. Regelgeving opstellen en handhaven omtrent het houden van papegaaien gaat nooit werken want het is gewoon niet te controleren. Het zal natuurlijk een flinke discussie kunnen op leveren maar ik vind dat zodra we te maken hebben met een dier wat in het bezit is van zelfbewustzijn dan mag je dat dier nooit in een kooi stoppen en zeker niet als deze diersoort ouder kan worden dan een mens.

                        Opmerking


                        • #13
                          @ euphonia:

                          Dat roept onmiddellijk de vraag op hoe vast te stellen welke soorten dan wel of geen bewustzijn ervaren.

                          Vooralsnog blijft dat zolang de betreffende dieren hun intrinsieke waarden kunnen behouden heeft het er alle schijn van dat dieren (generaties lang zelfs) prima kunnen gedijen in avicultuur.
                          Amigo de los Psittacidos

                          Look deep into nature and you will understand everything better

                          Opmerking


                          • #14
                            Papagaaien in een kooi mag niet, maar 16.920.510 (2015) inwoners in een klein landje als Nederland wel? Mischien heeft NL een hoop mensen die niet zelfbewust zijn.

                            Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
                              Beste Joog,

                              Googel is naar leren omgaan met betweter.

                              Jan.


                              Hahahahaha....

                              Opmerking

                              Working...
                              X