Mededeling

Collapse
No announcement yet.

illegale verkoop babypapegaaien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
    Het is wellicht wat kort door de bocht maar ik vind dat het houden van papegaaien in gevangenschap, de handel hier in, handopfokken, in het bezit hebben verboden moet worden omdat we het hier hebben over een intelligent dier..

    Vind ik wel zo'n onzin, papagaaien kunnen het erg goed hebben in gevangenschap. Met dit argument kun je straks nog geen worm meer houden

    Opmerking


    • #17
      Begrijp ook goed, dat opmerkingen als deze. Het begin kunnen betekenen voor de gehele vogel hobby. Hier azen partijen als vd dieren op, zodat ze weer een voet tussen de deur kunnen zetten...... Het word steeds gekker, en steeds moeilijker gemaakt. En dat begint bij grotere dingen, maar uiteindelijk gaan ook de kleinere dingen daarin meespelen...

      Opmerking


      • #18
        Denk dat we ons eigen wel ergens anders druk over kunnen maken met de zieke wereld van tegenwoordig.................

        Opmerking


        • #19
          Het zou een wereldwijde, maar eerst maar eens Europese wetgeving moeten worden.
          Nog steeds blijf ik het heel apart vinden dat duidelijke overtreders in NL niet of nauwelijks aangepakt worden. Ik vermoed zomaar dat ook de instanties gevoelig zijn voor intimidatie en bedreiging.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #20
            Hij begon ooit in de Pretoriusstraat in Amsterdam volgens mij. Inmiddels zit hij even buiten Amsterdam en Den Haag. Als ik het moet geloven heeft zelfs Maxima haar papagaai bij hen gekocht. Echter het hele internet staat vol met klachten over deze mensen.
            Bekijk mijn vogels op:

            http://papegaaiamadine.webnode.nl/

            Opmerking

            Working...
            X