Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke verf?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welke verf?

    Ik ben in de schuur waar mijn vogels zitten nieuwe broedhokken aan het maken, en hiervoor heb ik verschillende kleuren hout gebruikt, maar nu zou ik dit graag schilderen zodat de kleuren weer gelijk zijn.
    Ik vraag me af welke soort verf ik moet gebruiken die bruin is, een beetje houtskleurig en natuurlijk niet giftig want er zullen parkieten in komen dus als ze knagen dan moet het niet giftig zijn.

    weet iemand wat ik kan gebruiken?
    groeten gijs

  • #2
    ja die is lastig, zowiezo is het niet goed als je parkieten er aan gaan eten.

    misschien maar niet behandelen, of er gaas omheen spannen, zodat ze er niet bij kunnen.

    volgens mij is alle verf niet goed om aan te knabbelen.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      dat dacht ik ook maar ik dacht misschien weet iemand iets
      groeten gijs

      Opmerking


      • #4
        Misschien een rare vraag maar waarom houtkleurig?
        Als je naar een dekkende lichtere kleur gaat heb je gelijk meer mogelijkheden,bvb grijsgroen of lichtgrijs.
        Ik noem speciaal geen wit want daar heb ik ook niets mee.
        Maar dan kun je kijken naar een schrobvaste latex die je op kleur kunt laten mengen,en die zijn op waterbasis en heb je in ieder geval het oplosmddel/terpentine verhaal omzeilt.
        Denk niet dat het veel kwaad kan als ze hier eens aan knagen,heb er vroeger nooit iets van gemerkt.
        Bovendien merk je ongedierte ook veel sneller op.
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          bedankt voor de tip kingfisher, ik dacht aan houtkleur omdat dit er natuurlijker uit zou zien.
          groeten gijs

          Opmerking

          Working...
          X