Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veel gapen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Veel gapen

    Hoi. Mijn forpus mannetje gaapt de laatste tijd veel. Ik denk aan luchtpijpmijt,zou dat kunnen of zou er een andere logische verklaring voor zijn,? Ik heb anti luchtpijpmijt van beaphar in huis. Is het verstandig om beide vogels hiermee te behandelen?

  • #2
    ja, meteen de andere behandelen.
    groeten gijs

    Opmerking


    • #3
      Was er al bang voor.ik zal ze zaterdagochtend allebei maar even behandelen dan.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door tammeforpus Bekijk Bericht
        Hoi. Mijn forpus mannetje gaapt de laatste tijd veel. Ik denk aan luchtpijpmijt...

        Opmerking


        • #5
          Mijn forpussen wonen met zn 2en in de woonkamer.geen tocht. Er staat een luchtreiniger en ze hebben een goed dag en nachtritme(staan in een aparte hoek van de kamer en hebben geen last van verlichting) beiden eten goed en blijven goed op gewicht.ontlasting ziet er goed uit. Water wordt aangezuurd met appelazijn. Is een gewone dierenarts voldoende of is een vogelarts noodzakelijk? Hier in de buurt zit er geen, ik zou dan zeker een uur moeten reizen en wil met ze en wil ze die stress ook niet aandoen.

          Opmerking


          • #6
            Last edited by euphonia; 07-10-2015, 20:27.

            Opmerking


            • #7
              En hoe staat het met de vogel nu?

              Opmerking


              • #8
                helemaal de update vergeten.
                zijn bij de vogelarts geweest en er is niks aan de hand. vogels zijn beiden gezond, ontlasting is getest en ze zijn goed onderzocht.
                waarschijnlijk is het een teken van ongemak geweest. heb het daarna ook niet meer zoveel gezien.

                Opmerking

                Working...
                X