Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coccidiosis behandeling en vervolg vraag??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    ik begrijp wel dat je niet elke keer naar de dierenarts gaat, afgezien van de kosten die dat met zich mee brengt.

    en als je al wat langer vogels houd, heb je soms ook wel een aardige voorraad " medicijn "

    dat je zelf dan wat probeert snap ik ook wel, deed ik zelf ook tenslotte.

    maar als je al een keer geweest bent, zou ik het ook afmaken, en dus weer gaan, kijken of de eerste actie wat heeft uitgehaald.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #17
      Ik dacht dat de er een dierenarts/vogelarts geraadpleegd was en dat hij ook een diagnose gesteld had? Dit stond toch ook in de eerste post?
      Het is niet nodig om telkens te dramatiseren als het over medicatie gebruik gaat. Ik ben al blij dat de vraagsteller al naar een arts geweest is en dus niet zelf begint te experimenteren.

      In een ander topic hier wordt er zelfs geadviseerd om niet naar een arts te gaan en het vogeltje direct te euthaniseren, dat vind ik over de top.Hoe zit het dan met de vergelijking met een kind?

      Opmerking


      • #18
        ik ben blij dat ik naar de dierenarts ben geweest
        ben er 15 verloren heb er nog maar 24 over anders had ik er niks meer gehad zo snel ging het

        Opmerking


        • #19
          verders alles nog goed josly??
          wilde gewoon rest van mijn vogels niet kwijt vandaar mijn vraag maak er nu niet een heel verhaal van
          als je mij niet geloofd of je twijfels hebt stuur me ff pb dan krijg je mijn adres en mag je langs komen om mijn vogels te zien
          vrg
          1 =2.5%
          2=100ml (€13.-
          3=mijn neefje verzorgt in de vakanties mijn vogels en doet hij al 4 jaar
          4=beaphar multi vit 1 drupje in drinkwater (andere was niet verkrijgbaar hier in de buurt
          5=omdat mij niet is vertelt dat ze vitamines moesten hebben en de vogels er nog treurig uitzagen
          6=onderzoek waarom zo laat klopt wat denk je dat ik daar zelf ook niet van baal resultaat =3 barmsijzen 6 geelbuiksijzen 1 yarrelsijs en 5 kapoetsensijzen
          7 welke dierenarts =drachten http://www.dierenziekenhuisdrachten.nl/
          nou wil je nog meer weten ??
          Last edited by post; 12-09-2015, 09:40.

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door post Bekijk Bericht
            verders alles nog goed josly???

            Hhahaha.....

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Josly
              Sorry.

              Bekijk eens aandachtig de volgende informatie.

              Ben eens benieuwd als het dan ook nog "Hhahaha....." is.

              https://www.p-bay.be/artikel/de-week...n-echte-versie
              Josly, Josly, Josly, eeeeerst leren om een artikel volledig te lezen en proberen te begrijpen alvorens met veel grote woorden, show en insinuaties te antwoorden met een arikel die volledig buiten de kwestie is!
              Ik begin te begrijpen dat je er niets van snapt en dat uw zogenaamde internet wijsheden voor geen steek aan elkaar hangen, niettegenstaande je dat andere mensen verwijt .
              Verder sportieve groeten

              Opmerking


              • #22
                hallo allemaal ik heb een vraag ik heb harlekijn kanaries
                maar waar onder staan harlekijnen de een zegt postuur en de ander zegt kleur

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door gert1958 Bekijk Bericht
                  hallo allemaal ik heb een vraag ik heb harlekijn kanaries
                  maar waar onder staan harlekijnen de een zegt postuur en de ander zegt kleur
                  Misschien even onder de rubriek kanaries posten,heeft hier totaal geen nut.
                  Mvg,
                  Kingfisher.

                  Opmerking


                  • #24
                    Bent wel een mening opdringertje he!

                    Opmerking


                    • #25
                      vandaag de laatste dag van de 2de baycox kuur
                      nu doe ik nog 5 dagen vitamines en dan hoop ik dat ik er vanaf ben
                      vogels zijn nu veel beter ze fluiten dat het een lust is
                      ik heb 1 koppel mozambiquesijzen en die hadden er helemaal geen last van dat vind ik wel beetje vreemd ze zijn ook nog van jan/2015

                      Opmerking


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door post Bekijk Bericht
                        ...ik heb 1 koppel mozambiquesijzen en die hadden er helemaal geen last van dat vind ik wel beetje vreemd ze zijn ook nog van jan/2015

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door post Bekijk Bericht
                          vandaag de laatste dag van de 2de baycox kuur
                          nu doe ik nog 5 dagen vitamines en dan hoop ik dat ik er vanaf ben
                          vogels zijn nu veel beter ze fluiten dat het een lust is
                          ik heb 1 koppel mozambiquesijzen en die hadden er helemaal geen last van dat vind ik wel beetje vreemd ze zijn ook nog van jan/2015
                          Dat is al beter nieuws, nu kijken wat de eventuele oorzaak van de besmetting kan geweest zijn zodat de vogels niet hervallen.
                          Succes.

                          Opmerking


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door post Bekijk Bericht
                            ik heb 1 koppel mozambiquesijzen en die hadden er helemaal geen last van dat vind ik wel beetje vreemd ze zijn ook nog van jan/2015
                            Hebben er al meer aangegeven, de ene vogel is er meer vatbaar voor als de andere. Ik hield Takla's en Birminghamrollers (duiven) de Takla's altijd ziek, of onderweg. De birminghamrollers nooit nergens last van..

                            Opmerking


                            • #29
                              ik heb denk ik het zelfde probleem en wil mijn kanaries ook een kuur met baycox geven maar waar haal of bestel ik dat

                              Opmerking


                              • #30
                                dierenarts.
                                groeten Ton
                                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                                Opmerking

                                Working...
                                X