Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: klimplanten

Senior lid Remco2000's Avatar
    Thanks
    12

klimplanten

Hallo ik heb een vraagje weet iemand nog een leuke snel groeiende klimplant naast klimop? Misschien kiwi ofzo of iets anders, als het maar niet giftig is een ook de eventuele bloemen of vruchten niet giftig zijn want kanaries lusten wel een beetje groen. Het gaat om een voliere met de vogels die in het onderschrift staan.

gr.Remco

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco2000 Bekijk Bericht
    Hallo ik heb een vraagje weet iemand nog een leuke snel groeiende klimplant naast klimop? Misschien kiwi ofzo of iets anders, als het maar niet giftig is een ook de eventuele bloemen of vruchten niet giftig zijn want kanaries lusten wel een beetje groen. Het gaat om een voliere met de vogels die in het onderschrift staan.

gr.Remco
    Idd kiwi, als dat eenmaal is aangeslagen dan groeit het hard.
    Ik hoor ook wel dat men bruidssluier in de voliere zet. Heb ik zelf geen ervaring mee verder met de vogels maar weet wel dat dat heel snel groeit.

Groetjes, Chantal
    Voor als je het leuk vindt om onze volière, ons duivenhok en vogels te zien: http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Senior lid Remco2000's Avatar
    Thanks
    12
    Oke en is kiwi dan niet giftig want hoor vaak dat jonge vruchtjes giftig kunnen zijn

Stamgast van Tuijl's Avatar
    Thanks
    43
    een bekende van me heeft een kiwi in zijn zebravinken voliere, geen probleem. denk ook aan kamperfoelie, erg mooie klimplant

Forum Rechten