Mededeling

Collapse
No announcement yet.

En dan ben je bedankt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • En dan ben je bedankt

    groetjes
    Heidi

    Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

  • #2
    Tja, . . . . . dit soort verhalen hoor ik de laatste tijd net even te vaak om me heen.

    Triest . . . . en in Den Haag maar volhouden dat de economie weer aantrekt!

    Het tegendeel lijkt waar!


    Ook de gisteren van kracht geworden nieuwe regelgeving omtrent het 'recht op een vaste aanstelling na tijdelijke contracten gaat (zoals we dat eerder zagen bij b.v. de Melkertbanen) compleet averechtse gevolgen krijgen.



    Anyway, sterkte met je nieuwe situatie.
    Amigo de los Psittacidos

    Look deep into nature and you will understand everything better

    Opmerking


    • #3
      Daar zijn geen woorden voor. Sterkte!

      Opmerking


      • #4
        Gut! dat is nog eens een domper Heidi! sterkte en succes de komende tijd.

        Opmerking


        • #5
          Wat vreselijk Heidi, na 22 jaar trouwe dienstverband, pats boem op straat, schandalig!

          Heeft waarschijnlijk te maken met het ontslagrecht van minister Assher op 1 Juli 2015.

          Jij werkte toch in Nederland?

          Hoop dat je er financieel uit kan komen de komende tijd, heel veel sterkte.

          Hopelijk veranderd er niets in het houden van je vogeltjes, je kan altijd nog full-time broodfokker worden

          Heel veel sterkte voor de toekomst en hou je taai.

          De pagina die u wilde zien of het bestand dat u wilde bekijken is niet gevonden. Controleer de URL.


          Groeten Michael

          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

          Opmerking


          • #6
            Last edited by HansV; 02-07-2015, 13:14.
            Bekijk mijn vogels op:

            http://papegaaiamadine.webnode.nl/

            Opmerking


            • #7
              Dank je wel allemaal.
              En dank voor de waardevolle informatie Michael en Hans, daar kan ik iets mee.
              groetjes
              Heidi

              Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

              Opmerking


              • #8
                Wat vreselijk!!!

                Google maar op kantonrechtersformule.nl (ik lees dat je in Nederland werkte).

                Sterkte!!
                http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                Opmerking


                • #9
                  Hans,dat premie verhaal is over voor zover ik weet,mijn vrouw is er een kleine 2 jaar geleden ook uit geknikkerd,als zijnde overbodig en heeft toen nog een flinke premie meegehad ivm haar jaren(12,5 jaar) maar zij was volgens mij een van de laatsten.
                  Heidi zou even precies moeten kijken hoe dat in elkaar steekt maar voor zover ik weet is dat dus voorbij.

                  It sucks Heidi,en het kan gewoon ze doen maar,ik hoop dat je eruit komt en wat anders kunt vinden.
                  Mijn vrouw was toen 48 maar heeft toch weer een hele goede baan gevonden in het zelfde soort werk en nog beter naar haar zin dan in haar oude betrekking.
                  ik wens je echt het allerbeste.
                  Mvg,
                  Kingfisher.

                  Opmerking


                  • #10
                    oeh wat vervelend, sterkte de komende tijd en hopen dat je weer snel aan het werk komt.
                    groeten gijs

                    Opmerking


                    • #11
                      Veel sterkte Heidi en ik hoop dat je je vogels niet weg hoeft te doen. Succes met het vinden van een nieuwe baan.

                      groetjes fons
                      Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                      uit het restant de rest van het land.

                      Opmerking


                      • #12
                        Ja niet zo leuk Heidi maar helaas ben je niet de enige die dit treft heden ten dage.
                        --
                        Hier nog wat info: http://juridisch-platform.nl/werknem...FeHLtAodaOIIgQ

                        http://www.fnv.nl/themas/ontslag/?gc...FSvHtAodBYgM-A
                        Last edited by Henk3; 03-07-2015, 08:24.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          Overigens trekt de Economie inderdaad weer aan, dus Den Haag heeft gelijk. Alleen zien we de effecten daarvan pas op iets langere termijn. We komen dan ook uit een heel diep dal.
                          Wellicht kijk ik met een vertekend beeld naar deze situatie, want zoals gezegd hoor ik soortgelijke ontslag verhalen veel te vaak.
                          Daar komt bij dat ik in een gebied woon waar het aantal arbeidsplaatsen sowieso al onder het landelijke gemiddelde ligt en het aantal faillissementen en het percentage leegstand van winkelpanden daar (ruim) boven.

                          Daarnaast ben ik nogal terughouden aangaande Haagse berichtgeving omtrent gedaalde werkeloosheidscijfers.
                          Die zijn namelijk vlak voor c.q. in het hoogseizoen gemeten en klinken daardoor mooier dan ze in werkelijkheid zijn.

                          Amigo de los Psittacidos

                          Look deep into nature and you will understand everything better

                          Opmerking


                          • #14
                            Ik hoor daarentegen ook betere berichten uit het bedrijfsleven zelf Hans, met name uit de bouwwereld en andere industrie.

                            Aan de andere kant hoor ik ook minder goede berichten. Ook mijn eigen dochter treft het ontslag momenteel en dus moet zij ook weer op zoek naar iets anders.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              Sterkte Heidi! Helemaal met Hans eens, werk van maken.
                              Je moet je wel een paar dingen afvragen. Heeft dit bedrijf wel de mogelijkheden om een ontslagvergoeding te betalen? En zo niet, zou je nog terug willen nu de verstandhouding verstoord is? Dit zal de advocaat ook gaan beoordelen/vragen.

                              Ik heb wat familie die in de zorg werkt en daar is het momenteel ook drama.
                              Er zijn inderdaad berichten dat het allemaal aantrekt, maar ik ben daar ook erg sceptisch over.
                              Alles is zo tijdelijk geworden, mensen worden daar onzeker van. Steeds meer mensen raken de weg kwijt.
                              Je kunt vaak wel weer nieuw werk krijgen, maar op een hele andere plek. Verhuizen is duur. En tegen de tijd dat je daar gesettled bent lig je er misschien alweer uit. Steeds meer mensen die voor zichzelf beginnen, vaak zonder succes met grote gevolgen voor het gezin. Vaak hebben de mensen zelf ook niet de mentaliteit om bescheiden te blijven op de momenten dat het wel succesvol is, en dat betekent geen appeltje voor de dorst op de momenten dat het wat minder gaat.
                              De grootste bedrijven kopen ook de kleintjes op, een paar directeuren worden er rijk van, de rest is boventallig of moet verhuizen en opnieuw beginnen. Automatisering neemt nog steeds toe bij bedrijven waardoor medewerkers overbodig worden. Sommige werkzaamheden blijven bewust liggen omdat het duurder is om er een medewerker voor aan te nemen dan om het te laten liggen. De grote bedrijven verhuizen ook vaak hun afdelingen waardoor medewerkers hetzelfde werk alleen kunnen blijven doen als ze bereid zijn te verhuizen. Zo raken deze bedrijven om de 3 jaar een serie medewerkers kwijt en aan de andere kant van het land worden ze net zo hard weer aangenomen. Dit scheelt deze bedrijven aan lange termijn lasten.
                              Ondertussen daalt de betrokkenheid en motivatie bij de werknemers die achterblijven.
                              Alles heeft vooral met de mentaliteit van mensen te maken, zowel werkgevers als werknemers. En die mentaliteit wordt er niet beter op in NL!

                              Opmerking

                              Working...
                              X