Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn nieuwste aanwinsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Erg leuk om je ervaringen zo te lezen Wim. een vogelvriend van me had ook een koppel maar heeft dat ergens anders moeten onderbrengen want de buren (die wel andere parkieten konden hebben) vonden dit toch wel te gek worden. misschien had hij pech, of jij geluk

    succes met de vogels. zou mooi zijn om te horen als er eieren komen.

    In Avifauna brengen ze de meeste vruchteneters in broedstemming met druiven. misschien helpt dat ook wel voor de lories

    Opmerking


    • #17
      Super mooi om te lezen Wim.
      Ik ben benieuwd naar het vervolg
      Groeten, Ben

      Opmerking


      • #18
        lori,s

        Hallo
        nou ,na enkele dagen wat minder kontakt te hebben gezocht gaan ze nu wat voorzichtiger met de baas om,de pop komt wel gelijk op mijn hand zodra het deurtje open gaat en de man gaat op de voerbak zitten en geeft dan wat voer over aan de pop die op mijn hand zit.
        Ook probeert af en toe de man om ook op mijn hand te gaan zitten als de pop er al opzit en zodra ze op het voerplankje zitten kan ik ze allebei aan de snavel zitten om wat te krabbelen of voorzichtig te kriebelen,de pop kan ik op de borst krabbelen als ze op mijn hand zit en lijkt het wel prettig te vinden en blijft gewoon zitten.
        Heb aleens granaat appel gevoerd en dat ging er ook goed in het is alleen wel een heel geslacht om het wat fijn te krijgen.
        mvg wim

        Opmerking


        • #19
          Hallo Wim,

          We hebben al enige tijd geen update vernomen, of ik moet dit gemist hebben.
          Hoe gaat e.e.a. Nu?

          Ik ben benieuwd.
          Groeten, Ben

          Opmerking


          • #20
            Goeiendag ik heb paar dagen geleden een lori gekocht een vrouwtje van ongeveer 8 maanden oud wat is goed als aanvullend voer los van Lori pap

            Mvg

            Opmerking

            Working...
            X