Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aangenaam!

Junior lid
    Thanks
    1

Aangenaam!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Harry de With. Een vogelkweker uit Amstelveen
    Ik heb me hier geregistreerd omdat ik graag mijn kennis met jullie wil delen, en ook graag meer kennis wil opdoen van jullie.
    Naast mijn hobby als vogelkweker heb ik sinds kort ook een website: http://www.volierevogels.net. Wat vinden jullie er van? Heeft een goede kennis voor mij gemaakt, ik vind hem er erg mooi uitzien . Ik wil nog veel meer vogels toevoegen, eens kijken hoe groot mijn website kan worden. Als jullie ook websites hebben mogen jullie gerust een link toevoegen naar mijn site, ik kan hetzelfde doen.

Ik heb overigens enorm veel vogels (zo'n 60) , verspreid over 7 volières. We wonen erg groot en heb hier dus mijn voordeel uit geslagen

Tot snel

Gr
    Harry

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Hoi Harry, welkom op het forum en dank voor het bericht in het gastenboek op onze site De Vrolijke Fluiters.

Ik ben even aan het lezen op jouw site.
    Diamantduifjes heten volgens mij zo niet door de kleur maar door de diamantjes op de vleugels. Ook heb je er witstuiten van dus niet alleen maar grijs. ook tegewoordig bruine en bonte diamantduifjes.
    De oogring van doffer en duivin is verschillend en wat jij al schrijft is het baltsen wat een doffer doet en een duivin niet.
    Misschien een mooi aandachtspunt dat mensen onderin het kastje van de duiven wat hooi of een grote korf legt, zodat de jongen niet op een kale bodem liggen met kans op spreidpoten. Duiven maken zelf slecht nestjes.

Succes met je vogels. Het zou leuk zijn om wat afmetingen en foto's te zien van je volieres en foto's van je vogels.

Groetjes, Chantal
    Voor als je het leuk vindt om onze volière, ons duivenhok en vogels te zien: http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Stamgast forpus's Avatar
    Thanks
    77
    welkom hier, mooie site heb je
    groeten gijs

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    328
    welkom Harry, ben benieuwd naar foto`s van je voliere`s.

je site ziet er goed uit, misschien daar wat plaatjes van je volières plaatsen.

Junior lid
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
    Hoi Harry, welkom op het forum en dank voor het bericht in het gastenboek op onze site De Vrolijke Fluiters.

Ik ben even aan het lezen op jouw site.
    Diamantduifjes heten volgens mij zo niet door de kleur maar door de diamantjes op de vleugels. Ook heb je er witstuiten van dus niet alleen maar grijs. ook tegewoordig bruine en bonte diamantduifjes.
    De oogring van doffer en duivin is verschillend en wat jij al schrijft is het baltsen wat een doffer doet en een duivin niet.
    Misschien een mooi aandachtspunt dat mensen onderin het kastje van de duiven wat hooi of een grote korf legt, zodat de jongen niet op een kale bodem liggen met kans op spreidpoten. Duiven maken zelf slecht nestjes.

Succes met je vogels. Het zou leuk zijn om wat afmetingen en foto's te zien van je volieres en foto's van je vogels.

Groetjes, Chantal
    Bedankt voor de tips. Ik ga ze doorvoeren!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    welkom Harry, ben benieuwd naar foto`s van je voliere`s.

je site ziet er goed uit, misschien daar wat plaatjes van je volières plaatsen.
    Bedankt! De website is gebouwd door een goede kennis van mij, hij maakt professionele websites, fijn als je zo iemand kent!

Ik weet nog niet of ik foto's van mijn voliere op internet wil zetten ivm rovers, ik ben sinds kort namelijk ook begonnen met het kweken van wat duurdere vogels. Hier moet ik nog even goed over na denken.

Hebben jullie nog tips over wat er nog meer op de website kan?

Groetjes,
    Harry

Soortgelijke onderwerpen

1. aangenaam
    Door danielle_akkerman in forum Even voorstellen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 20-07-2010, 14:13
  2. Aangenaam
    Door Chardonnert.BE in forum Even voorstellen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 18-06-2010, 15:13
  3. aangenaam