Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: marktplaats advertentie

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Ik vind het prima. Er is nog nooit iemand teruggekomen en als wijzelf bij een part. kopen dan zal ik ook niet na een half jaar oid teruggaan. Denk wel als er binnen een dag/paar dagen al wat is maar dat is gelukkig nog nooit voorgekomen.

Groetjes, Chantal
    Voor als je het leuk vindt om onze volière, ons duivenhok en vogels te zien: http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Junior lid
    Thanks
    1
    Bijzonder wat mijn waarschuwend bedoelde bericht voor off topic reacties brengt.

Marktplaats is volgens mij een prima plaats voor particulieren om zaken te koop aan te bieden. Het betreft hier geen online koop of verkoop, maar een website waar vraag en aanbod bij elkaar worden gebracht. Welke afspraken koper en verkoper vervolgens onderling maken, staat daar helemaal los van.

Ik wil met het delen van mijn ervaring lezers infomeren dat klaarblijkelijk een advertentie met alleen een postcode voor lieden al een trigger is om eens in die buurt te gaan rondrijden en na te vragen. Wat mij betreft mag het topic worden gesloten....

Stamgast
    Thanks
    22
    Beste PeterE.

Wat bedoeld U, verstaat U;
    "prima plaats voor particulieren om zaken te koop aan te bieden".
    Horen daar onder andere handelaars ook bij?

Wat U en zovele anderen doet bij Online aankoop/verkoop van vogels, is in zekere zin niks anders dan een of andere vorm van reclame verkoop.
    Simpel gezegd:
    U maakt via Internet reclame.
    En op dat gebied wordt er geen onderscheid gemaakt tussen hobbymatig en of bedrijfsmatig (maatregelen), wat de belangen (rechten) van de koper aangaat.
    Laatst gewijzigd door Josly; 01-06-2015 om 17:51.

Het is onvoorstelbaar hoe makkelijk je aan gegevens van sommige mensen kan komen als je een beetje handig bent. Ook geven mensen heel snel heel veel informatie tijdens de communicatie via de mail en telefoon. Daar verbaas ik mij wel eens over. Ja, dan maak je het kwaadwillenden erg makkelijk.

Marktplaats is inderdaad een plek waar vraag en aanbod bij elkaar gebracht worden. Daar worden dagelijks 10-duizenden advertenties online gezet. Heel veel gaat goed, maar je hebt net als in de gewone wereld te maken met mensen die andere mensen menen te moeten beroven.

Het is veel erger dat de overheid niet opgewassen is tegen deze nieuwe vorm van criminaliteit obv wetgeving en opsporing. Daardoor kunnen bijvoorbeeld die belhuizen in Benin en Nigeria nog steeds proberen om met allerlei zielige mails gegevens van nietsvermoedende Nederlanders te ontfutselen.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. mooie advertentie mp
    Door kingfisher in forum Overige berichten
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 02-05-2010, 19:37
  2. Diamantduifjes marktplaats
    Door Dylan in forum Duiven
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 01-05-2009, 15:24