Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jonge grasparkieten HELP !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Jonge grasparkieten HELP !

    Help ik heb een kamervoliere en daar zit een koppeltje grasparkieten in die nu 3 jonge hebben.
    Alles super gegaan worden goed gevoerd tot er vanmorgen een uit de broedblok kwam.Het was een geschreeuw en gevlieg. Het vrouwtje heeft de jonge tot 2x toe aangevallen en tot bloedens gepikt
    rond haar bek. Heb ze opgepakt de jongen en terug gezet in de broedblok alles is weer rustig en het vrouwtje
    voert alles weer. Wat moet ik nu doen als ze er weer uitkomt of komen want die andere zal ook zo lang niet meer duren.
    Graag uw tips!!!

  • #2
    gewoon opnieuw er in zetten en kijken wanneer ze groot genoeg zijn wanneer ze zelf te kunnen vliegen dan kunnen ze zich verdedigen. Als dat niet lukt de jongen in een kooitje op de bodem zetten en dan zorgen dat de moeder ze door de tralies kan voeren of de jongen met de vader appart zetten.

    ik denk dat de pop weer een nieuw nest wil beginnen en dat dit hierdoor komt.
    groeten gijs

    Opmerking


    • #3
      Jonge grasparkieten

      Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
      gewoon opnieuw er in zetten en kijken wanneer ze groot genoeg zijn wanneer ze zelf te kunnen vliegen dan kunnen ze zich verdedigen. Als dat niet lukt de jongen in een kooitje op de bodem zetten en dan zorgen dat de moeder ze door de tralies kan voeren of de jongen met de vader appart zetten.

      ik denk dat de pop weer een nieuw nest wil beginnen en dat dit hierdoor komt.

      Bedankt voor de tip. Heb nu de jonge apart zitten in een kooi en deze wordt goed door alle twee gevoed.
      Heb de kooi vast tegen de andere aan staan en dat werkt prima.
      Nogmaals bedankt.

      Opmerking

      Working...
      X